جهادگران بسیجی هیچ مرز جغرافیایی برای خود نمی شناسند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد جوادی در گفتگو با عصرهمدان، در خصوص خدمات گروه های بسیجی و فعالیت های عام المنفعه جهادگران اظهار داشت: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی و ابتدای انقلاب، امام خمینی ره موضوع تشکیل بسیج سازندگی را مطرح کردند و امام با این نظر والا و الهی می دانستند که اگر بخواهیم در صنعت، کشاورزی و آبادانی کشور پیش برویم و اوج گیری نظام و ایران اسلامی محقق شود باید جهادی کار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی افزود: باید حرکت در حوزه صنعت، کشاورزی، حوزه و دانشگاه و جاهای مختلف خدا را ببینیم و جهادی کار کنیم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.

,

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه جهادگران بسیجی از ابتدای تاسیس جهاد سازندگی تا به امروز به صورت عالی و عام المنفعه کار و فعالیت داشتند عنوان کرد: جهاد گران روزی در جبهه و در دوران دفاع مقدس و روز دیگر در مناطق محروم برای آبادانی محل سکونت محرومین و در حوزه های فرهنگی، کشاورزی و .. پیش قدم شدند و دست به ابادانی زدند.

,

حجت الاسلام جوادی خاطر نشان کرد:آخرین حرکات و فعالیتی که از جهادگران دیدیم قضیه سیل بود که بسیاری از استان ها را فرا گرفته بود و در این اتفاق اولین کسانی که در مناطق سیل زده حضور داشتند بسیجیان جهادگر بودند.

,

وی با بیان اینکه جهاد گران بسیجی هیچ مرز جغرافیایی برای خود نمی شناسند تاکید کرد: جهادگران در مسیر الله حرکت می کنند و خدمات بسیار ارزنده ای را برای مردم به ارمغان می اورند. در کشور های دیگر نیز خدمات این افراد را می توان دید.

,

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه رهبر انقلاب نیز همانند امام خمینی ره در کنار جهادگران هستند یادآور شد: جهادگران همواره خدمات زیادی در عرصه های مختلف برای جامعه و مردم انجام می دهند و رهبر انقلاب هم کارهای این جهادگران بسیجی را می بینند، به انها توجه ویژه ای دارند و کارشان را تایید می کنند.

,

انتهای پیام/

]
امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه جهادگران بسیجی هیچ مرز جغرافیایی برای خود نمی شناسند گفت: باید حرکت در حوزه صنعت، کشاورزی، حوزه و دانشگاه و جاهای مختلف جهادی باشد تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.