تصاویر کارت دعوت جشن قهرمانی روز شنبه پرسپولیس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار بود جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در هجدهمین دوره لیگ برتر و رقابت های جام حذفی و همچنین رونمایی از پیراهن این تیم در فصل پیش رو، روز شنبه برگزار شود اما ایرج عرب، چهارشنبه گذشته این مراسم را کنسل شده اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

گروه ورزشی مهر، روز چهارشنبه در گزارشی با عنوان: «جشن قهرمانی سرخ‌ها کنسل شد؛اتفاقی که مدیرعامل پرسپولیس را بهم ریخت» به این موضوع اشاره کرد تا از لغو  این دو مراسم خبر بدهد.

, «جشن قهرمانی سرخ‌ها کنسل شد؛اتفاقی که مدیرعامل پرسپولیس را بهم ریخت» , «جشن قهرمانی سرخ‌ها کنسل شد؛اتفاقی که مدیرعامل پرسپولیس را بهم ریخت» ,

با این حال باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای برگزاری این جشن را تکذیب و تاکید کرد برنامه ای برای این مراسم در روز شنبه نداشته است.

,

گروه ورزشی مهر که در جریان جزئیات برگزاری این مراسم قرار داشت برای دفاع از اطلاع رسانی درست و دقیق خود، تصاویر کارت دعوت برای این دو مراسم را منتشر کرد تا مشخص شود این بیانیه باشگاه پرسپولیس است که نیاز به تکذیب دارد.

,

, ]
در حالیکه باشگاه پرسپولیس منکر برگزاری جشن قهرمانی و رونمایی از پیراهن این باشگاه در روز شنبه شده است خبرگزاری مهر، تصویر کارت این دو مراسم را منتشر کرد.