گشت های رضویون عامل ثبات امنیت در منطقه شرق راه اندازی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ .به نقل از راه آرمان؛ ظهر امروز حمیدرضا تاج آبادی فرمانده انتظامی ریگان در جلسه ساماندهی گشت های رضویون گفت : گشت های رضویون در جهت پیشگیری از جرائم و سرقت ها فعال تر می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

وی با اشاره به تعامل ناجا و سپاه در ماموریت های محوله افزود : فعالیت گشت های رضویون در جهت ایجاد امنیت است که با حمایت انتظامی و قضایی همراه هستند .

,

تاج آبادی ضمن بیان برخی از جرائم و آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان تصریح کرد : با توجه به فصل برداشت خرما برخورد با سارقین در دستور کار پلیس و بسیج قرار دارد.

,

یدالله بلوچی نیر در ادامه این جلسه با تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: بهترین راهکار در جهت مقابله با عملیات روانی دشمن و نفوذ بیگانه ، تزریق امید در جامعه است.

,

جانشین فرمانده سپاه شهرستان ریگان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد : جوانان آماده پذیرش مسئولیت های بزرگ و سنگین در نظام باشند.

,

وی افزود : هدف سپاه و ناجا خدمت به مردم بوده و لازمه به نتیجه رسیدن گشت های رضویون تعامل و همکاری این دو نهاد انقلابی است .

,

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان در پایان اشاره ای به احترام ، اعتماد و اطمینان بخشی به بسیجیان داشت و تصریح داشت: ارزش بسیجی و تفکر انقلابی در اهداف والای نظام موثر است.

,

فرمانده انتظامی ریگان در پایان خاطر نشان کرد : هم پوشانی ماموریت های ناجا از دیگر اهداف گشت رضویون است لذا امیدواریم همکاری و تعامل حوزه ها و پایگاه های بسیج با پلیس های تخصصی و کوپ باعث ارتقاء امنیت پایدار در شهرستان شود.

,

انتهای پیام /

]
جلسه ساماندهی گشت های رضویون در جهت رفاه مردم در فصل برداشت خرما با تعامل سپاه و نیروی انتظامی در محل دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان ریگان برگزار شد.