اردوهای جهادی «علاونه فای» مکانی برای ساختن مردانی مقاوم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان؛سالهاست که جوانان انقلابی کشورمان در ایام مختلف خصوصا در تابستان برای زدودن محرومیت کمرهمت می بندند و راهی روستاها و مناطقی می شوند که از نبود امکانات اولیه رنج می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

ظهر تابستان است و خورشید آنچنان بی رحمانه بر زمین می تابد که بوی آسفالت به مشام می خورد و همین گرما باعث شده تا در تابستان داغ خوزستان مردم از هر فرصتی برای تنفس هوایی تازه تر به مناطق خوش آب و هوا بروند اما امسال جهادگران سراسر کشور برای زدودن غبار سیل و محرومیت در این شهر ساکن شدند.

,

در میان تمام هیاهو ها و دغدغه های روزمره زندگی، مردمانی پیدا می شوند که دنیا را از دیدی دیگر نگریسته و تعطیلات تابستان خود را به صورت متفاوتی سپری می کنند. اردوهای جهادی فرصتی برای ساختن است، سازه ای نه تنها از جنس آجر و سیمان بلکه فرصتی است برای خودسازی و خودباوری.

,
 
,
, ,

دانشجویان جهادگر جنوب کرمان در اردوی ۱۰روزه خوددر شهرستان حمیدیه روستای”علاونه فای”حضوریافتند و تیم‌های تخصصی عمرانی با توجه به ضرورت‌هایی که در مناطق شناسایی کردند اعم از کاشی کاری،بنایی،لوله کشی،برق کاری را انجام دادند.

,

دانشجویانی که در قالب اردوهای جهادی با هدف سازندگی در روستاهای محروم حاضر می شوند و چند روزی با تلاش فروان برای آبادانی این روستا و کمک به مردم و اهالی این مناطق خدمت می کنند.

,

در میان جوانان جهادگر فرقی نمی کند پزشک باشی یا مهندس، طلبه باشی یا بسیجی همه با هم دست به دست هم می دهند و چند روزی مسافر روستاهایی می شوند که مردم را با خدمت خود خوشحال کنند

,
, ,

در این گرمای تابستان جوانان زیادی در بخش ها و روستاها مشغول خدمت به مردم محروم هستند و نشان می دهد این جوانان در مسیر همان شهدایی قدم گذاشته اند که در راه خدمت به وطن جان خود را تقدیم کردند و راهشان را ادامه می دهند.

,

جهادگرانی که با اخلاص و ایمان کمک به همنوع خود را بهترین برنامه اوقات فراغت در تابستان می دانند و از دل و جان مشغول خدمت رسانی هستند.

,

شاید این بخش از زندگی جوانان جهادگر هم قسمتی از دانشگاه باشد، بخشی که دانشجویان را به سمت نزدیکی به خدا دعوت می کند و دانشجویان در این فرصت چند روزه بیشتر می توانند خود را بشناسند.

,

انتهای پیام/

]
دانشجویان جهادگر جنوب کرمان در اردوی ۱۰روزه خود در شهرستان حمیدیه روستای”علاونه فای”حضوریافتند و تیم‌های تخصصی عمرانی با توجه به ضرورت‌هایی که در مناطق شناسایی کردند اعم از کاشی کاری،بنایی،لوله کشی،برق کاری را انجام دادند.