مصادره باغ های میزبان مجالس مختلط در دستور کار قرار گرفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، سیدمصطفی بحرینی در جلسه جامعه اساتید استان فارس که پیرامون مشکلات فرهنگی و ناهنجاری ها در مصلی قدیم نماز جمعه برگزار شد، با اشاره به اینکه دادگستری استان اشراف کامل به مشکلات موجود و مسائل اقتصادی دارد، اظهار داشت: از ظرفیت مجموعه قضایی در جهت کاهش معضلات و جلب رضایتمندی عمومی بهره گیری می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , شیرازه, ، سیدمصطفی بحرینی در جلسه جامعه اساتید استان فارس که پیرامون مشکلات فرهنگی و ناهنجاری ها در مصلی قدیم نماز جمعه برگزار شد، با اشاره به اینکه دادگستری استان اشراف کامل به مشکلات موجود و مسائل اقتصادی دارد، اظهار داشت: از ظرفیت مجموعه قضایی در جهت کاهش معضلات و جلب رضایتمندی عمومی بهره گیری می کنیم.,
 
,
وی در ادامه افزود: در این راستا به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضائیه و پیگیری های مستمر ریاست کل دادگستری استان،در مجموعه قضایی فارس با برنامه ریزی دقیق تحرک قابل توجهی در راستای افزایش رضایتمندی عمومی ایجاد شده است.
 
,
,
معاون قضایی دادگستری استان فارس به ملاقات های عمومی رئیس کل دادگستری فارس در محل دادگستری استان و همچنین مساجد و اماکن مقدس اشاره کرد و بیان داشت: در راستای احقاق حقوق عامه رئیس کل دادگستری فارس با همراهی مسئولان و شورای قضایی استان ضمن دیدار از محلات مختلف شیراز به بررسی معضلات و مشکلات مردم بخصوص در مناطق محروم می پردازند و این برنامه با جدیت ادامه خواهد یافت.
 
,
,
وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح پیشگیری و مقابله با مظاهر علنی فساد و ساماندهی و نظارت بر وضعیت باغات مجالس و مراکز تفریحی و گردشگری اشاره و ابراز کرد: در این خصوص شعب ویژه ای در دادسرا، دادگاه های بدوی و تجدیدنظر تشکیل شده است که با بهره گیری از ظرفیت قانونی و تعامل با مسئولان اجرایی و همچنین همکاری ضابطین قضایی پرونده های این حوزه به صورت ویژه رسیدگی و تعیین تکلیف می شود.
 
,
,
بحرینی در ادامه به آمار عملکرد دادسرا و محاکم در برخورد با مخلین نظم و امنیت و عوامل ناهنجاری های اخلاقی اشاره و تصریح کرد: در خصوص سرنشینان وسائل نقلیه ای که به ترویج بدحجابی و رفتارهای هنجارشکنانه اقدام می کند. در مواردی که با تذکرات قانونی افراد به اصلاح رفتارهای خود اقدام نکنند علاوه بر تعقیب کیفری خودروهای این افراد متوقف خواهد شد.
,
 
,
معاون قضایی دادگستری فارس در خصوص اماکن و باغات مجالس نیز بیان داشت: مسئولان اماکنی که ضوابط و مقررات برگزاری مجالس را رعایت نکنند نیز ضمن تعقیب کیفری دستور مصادره ملک و اموال آنان در چارچوب مقررات مربوطه صادر خواهد شد.
,
 
]
سرپرست محاکم تجدیدنظر استان فارس در خصوص اماکن و باغات مجالس گفت: مسئولان اماکنی که ضوابط و مقررات برگزاری مجالس را رعایت نکنند نیز ضمن تعقیب کیفری دستور مصادره ملک و اموال آنان در چارچوب مقررات مربوطه صادر خواهد شد.