تدوین «مرده‌خور» آغاز شد/ ساخت موسیقی توسط محسن شریفیان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پروانه مرزبان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مرده‌خور» به کارگردانی صادق صادق دقیقی با اشاره به آغاز مراحل فنی این پروژه سینمایی گفت: «مرده‌خور» توسط کاوه ایمانی در حال تدوین نهایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بیان کرد: همچنین موسیقی این فیلم توسط محسن شریفیان نوازنده و آهنگساز جنوبی ساخته می‌شود، در واقع با توجه به اینکه فیلم حال و هوای جنوب کشور را دارد، آقای شریفیان به خوبی می‌تواند موسیقی این اثر سینمایی را بسازد.

,

این تهیه‌کننده سینما با تاکید بر اینکه پیش از این در خبرها به اشتباه اعلام شده بود که سیمون سیمونیان در این فیلم حضور دارد، توضیح داد: جمشید هاشم‌پور، سام درخشانی، احمد مهرانفر، لادن مستوفی، لیندا کیانی، فرهانه سبحانی، پرهام دلدار، ونوس کانلی، جواد فولادی بازیگران اصلی «مرده‌خور» هستند.

,

مرزبان با اشاره به اینکه این فیلم در جنوب کشور فیلمبرداری شده است، بیان کرد: «مرده خور» یک اثر اجتماعی روز یک خانواده را روایت می‌کند.

,

کارگردان: صادق صادق دقیقی، تهیه‌کننده: پروانه مرزبان، فیلمبردار: پیمان عباس زاده، تدوین: کاوه ایمانی، صدابردار: مسیح سراج، طراح صحنه و لباس: امیر عباس دهقانی، جلوه‌های ویژه: کامیار شفیع پور، دستیار اول کارگردان: امیرحسین غفاری، برنامه ریز: حمید روشن، طراح گریم: اشکان عسگری، مشاور لهجه: اقلیما سقیری، مدیر تولید: پرهام دلدار، سرمایه‌گذاران پروانه مرزبان و عباس فولاد پور، منشی صحنه: داریوش اسقایی از دیگر عوامل این پروژه سینمایی هستند.

,

 

,

منبع:مهر

]
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مرده خور» با اشاره به اینکه تدوین این اثر سینمایی آغاز شده است، بیان کرد محسن شریفیان ساخت موسیقی این فیلم را برعهده دارد.