اندوخته آزادگان پشتوانه تربیت نسل جوان در گام دوم انقلاب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ «اگر روزی اسرا برگشتتد و خمینی در بین شما نبود سلام من به آنها برسانید بگوید خمینی در فکر شما بود. امام خمینی(ره)»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

امروز مزین است به دلیرمردان و بزرگ مردانی که وقتی کشورشان مورد تهاجم بیگانه قرار گرفت غیرتمندانه و ولایت مدارانه به فرمان امام شان با امکاناتی در حد صفر و کمترین آموزش نظامی در مقابل یکی از قدرتمند‌ترین ارتش دنیا که مورد حمایت ابرقدرت های شرق غرب و ارتجاع منطقه بود، ایستادند.

,

آری آنها در مقابل دنیای کفر و الحاد در دفاع از شرف و غیرت و دین امامشان ایستادند تا چون مردم کوفه عبرت تاریخ نشوند و الگوی تاریخ، جهان و آزادی‌خواهان شدند.

,

آنها قهرمانانه در میدان نبرد ایستادند جنگیدند و زمانی هم که به علت هایی به ظاهر اسیر دشمن شدند در آنجا هم با شرایطی سخت نبردی دیگر را آغاز کردند.

,

آنها جنگ در مقابل سلطه گران و ستمگران را از مولایشان امام حسین(ع) آموختند در اسارت  هم عزت و صبر و پیام رسانی را از امام سجاد(ع) وحضرت زینب(س) آموختند.

,

بزرگ مردانی که حتی در اردوگاهای یزیدیان زمان سر خم نکردند، در دنیا جنگ های زیادی اتفاق افتاده عموم آنهایی که اسیر می شوند بعد مدتی سرخورده پشیمان شده و دچار مشکلات روحی روانی می شوند، حتی خودکشی می کنند.

,

, ,

دوست آزاده ای می گفت روزی یکی از نیروهای صلیب گفت واقعا من در حیرتم در میان شما هیچ نشانی از مشکلات اسارت نمی بینم من خودم مدتی اسیر بودم و در آنجا سرخوردگی، جنون و خودکشی فراوان دیده می شد ولی اینجا خبری نیست و عموماً وضعیت نرمالی دارند.

,

سال ها رنج اسارت کشیدند ولی مقاومت کردند، کسانی که در دفاع مقدس در میان رزمندگان، اسوه تقوا ایثار و فداکاری بودند در اردوگاهای دشمن شدند نماد عزت و ایستادگی و مقاومت و افتخار نیروهای انقلابی.

,

کم نبودند بزرگ مردانی که پرچمدار ایستادگی و ولایت مداری در اردوگاه‌های فرزندان بنی امیه بودند و چون سرو در مقابل ظلم رژیم بعث ایستادند و به فرمایش امام خامنه‌ای آزاده شدند.

,

آری آنها در کوران شکنجه طاقت فرسای دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) آبدیده شدند تا در آینده درخط ولایت ادامه دهنده راه همرزمان شهیدشان باشند و چون حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) پیام رسان یاران شهیدشان باشند.

,

از طرفی نیروهای انقلابی که سال ها جنگیده بودند را به انواع تهمت ها از جمله تندروی، بیسوادی و عدم شناخت روابط بین اللمل و زبان دنیا گرفتار و بایکوت کردند.

,

اینجا بود که بار دیگر بزرگ مردانی برای چنین روزهای سختی آماده شده بودند به میدان آمدند و عزت مندانه، ولایت مدارنه و صبورانه در مقابل جریان لیبرال سرمایه‌داری که داشت انقلاب را به بیراهه می برد، ایستادگی کردند.

,

, ,

امروز نیز با توجه به شرایط کشور و انواع هجمه های دشمن در عرصه های مختلف بایستی پیشکسوتان جهاد و شهادت در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب مقدم باشند.

,

دوران اسارت در حقیقت به تکلیف عمل کردن بود و آزادگان ما در عمل به تکلیف پیشتاز بودند و رسالت آزادگان ما است که با اندوخته‌های تلخ و شیرینی که در دوران اسارت تجربه کردند، کسانی را که امروز در درون مملکت گرفتار اسارت و بندگی هوای نفس و مقام شدند را از این جهل نجات دهند.

,

آزادگان ما امروز وظیفه دارند که به افرادی که نسبت به اسلام، حکومت اسلامی و برکات انقلاب اسلامی و رهبری جاهل هستند، آگاهی بخشیده و جهل‌زدایی کنند چراکه امروز منطقه خط مقدم، جنگ عقیدتی شده و تمام بلاهایی که بر سر ملت‌های اسلامی می‌آید از روی جهل است.

,

امروز جنگ فیزیکی تبدیل به جنگ عقیدتی شده و شاهد ناتوی سنگین فرهنگی دشمن هستیم لذا آزادگان الگوی خوبی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تربیت نسل جوان در راستای گام دوم انقلاب محسوب می‌شوند.

,

احمد عباسی

,

انتهای پیام/

]
آزادگان ما امروز وظیفه دارند به افرادی که نسبت به حکومت اسلامی و برکات انقلاب اسلامی جاهل هستند، آگاهی ببخشند چراکه امروز منطقه خط مقدم، جنگ عقیدتی شده و بایستی پیشکسوتان جهاد و شهادت در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب مقدم باشند.