تدارک بسیج برای سازماندهی گسترده گروه‌های جهادی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار غلامرضا سلیمانی بعد از ظهر امروز شنبه در بازدید از گروه جهادی شهید هدایت در منطقه محروم هلشی اظهار داشت: خدمت به مردم همواره یکی از تاکیدات بزرگان بوده است و رهبر معظم انقلاب هم برای نیروهای انقلاب خدمت به مردم را بعد از انجام واجبات به عنوان یک جهاد تلقی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: ملت ایران بعد از پشت سر گذاشتن ۴۰ سال از حیات پرخیر و برکت انقلاب وارد دهه پنجم شدند و حضرت آقا برای رشد ، پیشزفت کشور و رسیدن میهن اسلامی به جایگاه اصلی اش بیانیه گام دوم انقلاب را بیان فرمودند.

, گام دوم انقلاب,

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: در روزهای گذشته هم معظم له در پیامی خطاب به جهادگران در ادامه آن بیانیه راهبردی را در مقابل جوانان جهادگر کشور قرار دادند .

,

سردار سلیمانی عنوان کرد: ما برای رسیدن به اهداف عالیه گام دوم انقلاب با تاسی به فرهنگ جهادی و میدان دادن به گروه های جهادی و استفاده از ظرفیت های مردمی می توانیم به کاهش تبعیض در مناطق کم برخوردار یک راه میانبر را ایجاد کنیم.

, گام دوم انقلاب,

این مسئول تصریح کرد: پیامی که گروه های جهادی به ما می دهند همه جانبه است؛ نابسلامانی های داخل کشور، ایجاد فاصله بین مناطق برخوردار و محروم و نیز تنگناهای موجود خواسته نظام و در جهت برنامه‌ها نبوده است.

,

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: علم فرهنگ انقلابی امروز در دست گروه های جهادی است و یقینا اگر در مسیر اعتلای نظام در مرحله تشکیل دولت اسلامی به آرمان های انقلاب  توجه کرده بودیم، شاهد فاصله کنونی نبودیم.

,

, ,

سردار سلیمانی گفت: امروز فرهنگ در مناطق محروم استغنای بیشتری دارد و حتی در این مناطق مشکلی از نظر مسائل اجتماعی هم وجود ندارد و تنها مشکل فاصله ای است که از نظر اقتصادی ایجاد شده است.

,

این مسئول افزود: به همان اندازه که از مسیر انقلاب فاصله گرفتیم در توزیع ثروت و برخورداری ها، تنگاهایی در کشور ایجاد شد و  امروز گروه های جهادی علم خدمت را در دست گرفتند تا با خدمتشان از همه کسانی که باید برای کاهش محرومیت ها نقش ایجاد می کردند مطالبه گری کنند.

,

وی بیان داشت: پیام گروه های جهادی این است که نیروهای انقلابی ولایت مدار و فداکار باید محور سازندگی کشور باشند.

,

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: این فرهنگ اگر توسعه یابد و مبنای خدمت باشد در هیچ جایی نباید شاهد بی تفاوتی در خدمت‌رسانی به مناطق محروم باشیم و این بسیار ارزشمند است.

,

سردار سلیمانی گفت: این گروه شهید هدایت هم با یک برنامه بسیار بلند در این منطقه حاضر شدند تا به مردم خدمت کند و مردم هم نشان می دهند که تشنه  رفع محرومیت هستند.

,

این مسئول اظهار داشت: ما هم در سازمان بسیج اعلام میکنیم که گروه های جهادی باید بیشتر از گذشته در راستای فرامین رهبر انقلاب علم خدمت را به دست بگیرند و سپاه های استان هم در کنار سایر دستگاه ها برای کمک به این موضوع بسترسازی کنند.

,

وی افزود: با توجه به مطالبه اخیر رهبری از گروه های جهادی، سازماندهی بسیار متکثر و گسترده ای در جهت ایجاد و تشکیل گروه های جهادی جدید برنامه ریزی و تدارک شده است و در این راستا بسیج سازندگی های استان هم باید تقویت شود.

,

سردار سلیمانی عنوان کرد: اگر چه در زمینه محرومیت زدایی دستگاه های دیگری نیز نقش دارند اما بسیج با جلب مشارکت مردم به آنها کمک می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رییس سازمان بسیج مستضعفین از تدارک برنامه‌های سازمان بسیج برای سازماندهی گسترده در راستای ایجاد گروه‌های جهادی جدید خبر داد.