پروژه بلوار ارم بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رحیمی فر در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، با اشاره به میزان پیشرفت پروژه بلوار ارم اظهار داشت: باندهای شمالی و جنوبی پروژه عمرانی بلوار ارم را اگر در مجموع ببینیم بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با اشاره به هدف تغییر و تحول بلوار ارم افزود: قرار بر این بود که بلوار با این رویکرد شروع شود که عملکرد بلوار از ترافیکی به ترافیک اجتماعی تغییر پیدا کند و در واقع به موازات کارهای عمرانی، یک کاری با رویکرد فرهنگی _ اجتماعی انجام شود که این کار انجام نشده است.

,

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان با بیان اینکه ما در خصوص این پروژه در شورا هم از شهرداری مطالبه کردیم و شهرداری هم پاسخگو بوده است عنوان کرد: شهرداری باید به موازات کارهای عمرانی بحث هایی از قبیل سایت نقاشی، پل های طبیعت، سیم های روباز، جداره سازی و سایت بالون را در دستور کار قرار دهد.

,

عضو شورای شهر همدان خاطر نشان کرد: هزینه ای که برای کارهای عمرانی پروژه بلوار ارم برآورد شده بود در مجموع ۱۲ میلیارد است اما با توجه به نوسانات قیمت های مصالح و رشد جهش گونه آن بیشتر از این مبلغ است.

,

رحیمی فر با بیان اینکه این پروژه قرار بود پارسال تمام شود تاکید کرد: چنین پروژه هایی چون به تامین منابع مالی برخورد می کنند، یک سری کارهایی مثل تاسیسات آب، برق و فاضلاب، بر روی برنامه های زمانبندی شده نیز تاثیر می گذارد.

,

وی با ابراز امیدواری برای اتمام این پروژه در سال جاری تاکید کرد: حتما باید برای پارکینگ این پروژه نیز فکری و تدابیری اتخاذ شود بخصوص در جایی که جمعیت زیادی رفت و آمد می کنند حتما باید پارکینگ وجود داشته باشد.

,

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان در پاسخ به این پرسش که آیا از ابتدا برای پارکینگ فضایی در نظر گرفته شده یا نه، گفت:برای پارکینگ قرار بود که فضایی را تخصیص بدهند و در طرح اولیه نیز به این منظور پیش بینی هایی شده است.

,

انتهای پیام/

]
رئیس کمیسیون فنی عمران شورای شهر همدان با بیان اینکه پروژه بلوار ارم بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است افزود: شهرداری باید به موازات کارهای عمرانی بحث هایی از قبیل سایت نقاشی، پل های طبیعت، سیم های روباز، جداره سازی و سایت بالون را در دستور کار قرار دهد.