هدیه رهبر انقلاب به مردم تهران در آستانه عید غدیر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیروز حناچی شهردار تهران صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی چهار باغ تهران گفت:  یکی از  ویژگی مهم این باغ است است که باعث پیوستگی شمال و جنوب اراضی عباس آباد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: آنچه از مجموع ۵۲۰ هکتار اراضی عباس‌آباد به ما تحویل داده شده است ۳۵۰ هکتار است و ساخت چهار باغ باعث پیوستگی شمال و جنوب می شود و این کار بدون حمایت رهبری محقق نمی شد و هدیه خوبی از طرف ایشان به مردم تهران داده شده است.
,
 
,
شهردار تهران گفت: این پروژه در حداقل زمان ممکن آماده خواهد شد و یکی از دستاوردهای این پروژه اتصال به مصلی خواهد بود که از طریق یک زیرگذر این اتفاق خواهد افتاد.
,
 
,
حناچی افزود: مذاکراتی با مصلی شده است و یک ایستگاه مترو در اینجا ساخته خواهد شد تا مردم به اینجا راحت‌تر دسترسی داشته باشند.
,
 
,
وی در پاسخ به این سؤال که آیا اینجا جذابیتی هم برای حضور مردم خواهد داشت گفت: در اینجا جاذبه‌هایی هم احداث خواهیم کرد تا مردم بتوانند حضور پیدا کنند و تبدیل به یک مقصد گردشگری شود.
,
 
,
شهردار تهران در خصوص زمان بهره‌برداری گفت: آقای مختاری قول داده است که فاز یک این مجموعه ظرف مدت یک سال ساخته شود.
,
 
,
حناچی درخصوص‌ اینکه چه میزان ساختمان سازی در این مجموعه صورت خواهد گرفت، گفت: طبق مصوبه شورای عالی نهایت میزان ساخت و ساز ۵ درصد کل سطح محوطه است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
شهردار تهران با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در آستانه روز عید غدیر به مردم تهران هدیه بسیار ارزشمندی دادند، گفت: ساخت پروژه چهار باغ، شمال و جنوب اراضی عباس‌آباد را به یکدیگر متصل می‌کند.