رفع تصرف ۲۳۸ هکتار از اراضی ملی استان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت الاسلام اسدالله جعفری، مدیر کل دادگستری خراسان شمالی ظهر امروز در جلسه شورای اداری اظهار کرد: انسجام و تعاملات میان ادارات و دستگاه قضای استان بسیار خوب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,
وی گفت: در سال گذشته 186 هزار پرونده به دادگستری استان، محکم و شوراهای حل اختلاف استان وارد شدند، دستگاه قوه قضاییه استان با وجود کمبود نیروی انسانی حجم بسیاری از این تعداد پرونده های وارده را رسیدگی و مختومه کردند.
 
,
,
حجت الاسلام جعفری همچنین عنوان کرد: در سال گذشته شورای حفظ و حقوق بیت المال استان بر رفع تصرف 238 هکتار از اراضی ملی در استان حکم داد.
 
,
,
وی در ادامه با تاکید بر این نکته که دستگاه قوه قضاییه استان بر مبارزه با فساد اقتصادی و رسیدگی به پرونده های فساد اقتصادی بسیار جدی عمل می کند، تصریح کرد: در عین حال، در سال گذشته با تلاش هایی که انجام دادیم از تعطیلی 28 واحد تولیدی نیز جلوگیری کردیم.
 
,
,
به گزارش خبرنگار عصر اترک، در این جلسه، مسلم محمد یاران، دادستان عمومی و انقلاب بجنورد نیز اظهار کرد: در خراسان شمالی بیشترین موضوع پرونده های وارده به هشت دادسرای استان در زمینه های ضرب و جرح، سرقت، توهین و تصادفات رانندگی بوده اند.
 
,
,
محمد یاران گفت: در عین حال، خوشبختانه در سطح استان طی دو سال اخیر وقوع سرقت های مسلحانه همچنین آدم ربایی را نداشته ایم.
 
,
,
وی همچنین عنوان کرد: جریانات ضد انقلاب کردی که از طریق فضای مجازی یارگیری می کنند، از استان جذب در این جریانات بسیار کم است.
 
,
,
وی افزود: همانطور که در سطح استان برادران و خواهران اهل سنت نیز زندگی می کنند در زمینه عدم گرایش آنان به این جریانات دغدغه ای نداریم.
 
,
,
دادستان عمومی و انقلاب بجنورد در خاتمه درباره مبارزه با فساد اقتصادی و برگشت اموال تضییع شده به بیت المال نیز عنوان کرد: در سال گذشته 106 میلیارد تومان از مبلغ اختلاس شده در بانک ملی در استان همچنین هفت میلیارد و 500 میلیون تومان از مبلغ اختلاس شده در بانک رفاه در استان به بیت المال بازگردانده شدند.
 
,
,
انتهای پیام/
]
مدیر کل دادگستری خراسان شمالی گفت: قوه قضاییه استان در سال گذشته بر رفع تصرف 238 هکتار از اراضی ملی استان حکم داد.