بازسازی نمایش واقعه غدیر خم در جیرفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ ظهر امروز با حضور هنرمندان ، بسیجیان ، کارگردانان و دست اندرکاران برگزاری نمایش «غدیر» مرحله تمرین و پیش نمایش آن اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

ابوذر عطاپور فرماندار شهرستان جیرفت که به همراه معاون سیاسی خود برای بازدید حضور یافت پیرامون این رویداد گفت : اینگونه اقدامات فرهنگی از جمله غدیر که واقعه ای به حق در تاریخ دین اسلام است باعث آشنایی مردم با دین و سیره خود می شود و درک آن بخصوص برای قشر جوان ملموس تر است.

,

وی ضمن تشکر از تلاش های انجام شده ، افزود: اگر پیام حق در قالب برنامه‌های فرهنگی و به شکل هنری به مردم منتقل شود در ذهن آنان ماندگارتر خواهد بود.

,

عطاپور بیان داشت: تمامی ادارات و نهادهای دولتی جهت هر چه بهتر باشکوه برگزار شدن این واقعه عظیم تاریخی بسیج شده اند بنده معاون سیاسی خود را به طور ویژه جهت همکاری و همیاری با ستاد غدیر شهرستان مامور کرده ام و از هیچ تلاشی در اعتلای فرهنگ تشیع فروگذار نخواهیم کرد.

,

سرهنگ سنجری جانشین فرمانده سپاه جیرفت نیز با اشاره به برنامه ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم، افزود: بازسازی نمایش واقعه غدیر خم با حضور بیش از ۵۰۰ نفر بازیگر و عوامل و با صحنه آرایی، دکورسازی و نخلستان‌های اطراف آن ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۹ مرداد ماه سال جاری مصادف با عید سعید غدیر خم در کیلومتر ۳۰ مسیر جیرفت دلفارد برگزار خواهد شد .

,

وی افزود : از برنامه های جنبی آن که به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی برگزار می شود می توان به برگزاری مسابقات ورزشی با اهدا جوایز نفیس و چندین دوچرخه اشاره کرد و همچنین در این روز تعدادی ایستگاه صلواتی به همت موکب شهرستان برگزار می گردد.

,

به مناسبت عید سعید غدیر خم جشن ها و ویژه برنامه های مختلفی در سطح شهرستان برگزار می شود.

,

, , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
بازسازی نمایش واقعه غدیر خم با حضور بیش از ۵۰۰ نفر بازیگر و عوامل و با صحنه آرایی، دکورسازی و نخلستان‌های اطراف آن ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۹ مرداد ماه سال جاری مصادف با عید سعید غدیر خم در کیلومتر ۳۰ مسیر جیرفت دلفارد برگزار خواهد شد.