پاسخ رهبر انقلاب به نامه رمزی یکی از اسرای در بند صدام
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان دوران دفاع مقدس به میهن اسلامی، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب KHAMENEI.IR متن پاسخ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نامه‌ی یکی از رزمندگان دربند رژیم صدام را منتشر می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این آزاده‌ی سرافراز از داخل زندانهای بعث نامه‌ای را خطاب به رهبر انقلاب اسلامی به زبان رمز نوشته و به تهران ارسال می‌کند و به دست حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌رسد؛ رهبر انقلاب نیز در سال ۱۳۶۸ پاسخ این نامه را در قالب نامه‌های خانوادگی و خصوصی صلیب سرخ برای وی ارسال می‌کنند.
,
 
,
این متن که برای اولین بار منتشر می‌شود، یکی از اسنادی است که در کتاب «حدیث ولایت سال ۱۳۶۸» آمده است؛ کتابی مشتمل بر مجموعه بیانات و مکتوبات رهبر معظم انقلاب اسلامی که بزودی از سوی مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی) در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.
,
 
,
متن پاسخ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به رزمنده‌ی اسیر ایرانی به شرح زیر است:
,
 
,
«بسمه‌تعالی
,
 
,
فرزند عزیزم
,
نامه‌ات مژده‌بخش و تسلّابخش بود و آن را با تشکّر و خرسندی زیارت کردم، امیدوارم دیدار خود شما هم در آینده‌ای نه چندان دور نصیب شود. شما سرافرازید به مجاهدت و صبر و ما سرافرازیم به داشتن شما. توفیق و دستیابی به رضای الهی و عزّت و کرامت دنیا و آخرت، در سایه‌ی همین صبر و مجاهدت است. من آینده را روشن و مطلوب و مشمول تفضّلات الهی میبینم و خدا با ما است و شما نور چشم ماهایید. آن فقدان بزرگ سخت بود ولی همه‌ی داغداران صبر کردند و مستوجب اجر خدا شدند. مجدّداً از نامه‌ی شما خرسندی و تشکّرم را عرض میکنم و به همه‌ی دوستان و عزیزان سلام میرسانم.
,
 
,
 
,
علی الحسینی»
,
, ]
به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان دوران دفاع مقدس به میهن اسلامی پاسخ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نامه‌ی یکی از رزمندگان در بند رژیم صدام منتشر شد.