کسب رتبه نخست فریدونکنار در جشنواره کتابخوانی رضوی مازندران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم نقدی بابایی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، از برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از منتخبین مسابقه کتابخوانی و نقاشی رضوی شهرستان‌های فریدونکنار و محمودآباد در سالن اجتماعات شهید بصیر فریدونکنار خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,


وی اظهار کرد: مسابقات کتابخوانی و نقاشی رضوی با تعداد هشت عنوان کتاب در سنین مختلف با موضوع امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و امامزاده شاهچراغ(ع) برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار با اشاره به اینکه ۱۰ هزار و ۵۰۳ نفر از فریدونکنار در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند یادآور شد: در بخش مکتوب فریدونکنار با هشت هزار و ۹۵۳ شرکت کننده رتبه نخست کشور را کسب کرد و هزار و ۵۵۰ نفر در بخش آنلاین شرکت کننده داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: این شهرستان با توجه به جمعیت در تمامی بخش‌ها رتبه نخست را به‌دست آورد.

نقدی بابایی با بیان اینکه فریدونکنار به‌عنوان شهرستان برتر در زمینه مشارکت مردم شد تصریح کرد: هفت نفر از فریدونکنار به‌عنوان منتخب شهرستانی انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی با اشاره به هدف برگزاری مسابقات کتابخوانی و نقاشی رضوی گفت: ترویج سیره رضوی درمان بسیاری از دردهای فرهنگی ما است و با ابزارهایی مانند برگزاری مسابقات کتابخوانی تلاش می‌کنیم تا در ترویج فرهنگ کتابخوانی نقش ایفا کنیم.

انتهای پیام/
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار از کسب رتبه نخست فریدونکنار در جشنواره کتابخوانی رضوی مازندران خبر داد.