نهادینه کردن طرح رسم «ابرار» موجب کاهش فقر در جامعه می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی، با بیان اینکه طرح رسم ابرار با الگو گرفتن از سوره انسان است ، اظهار داشت: اجرای کمپین رسم ابرار یک طرح ارزشمند برای تکریم محرومان جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی، , کُردتودی،,

 

,

وی افزود : کمک به افراد فقیر و مستمندان جامعه ریشه در اسلام دارد و جزء وظایف مسلمانان به حساب می آید.

,

 

,

مدیر حوزه علمیه خواهران بیجار گفت: اقدام معاونت فرهنگی سازمان بسیج در راستای نهادینه کردن این سنت حسنه اقدامی پسندیده جهت کمک به مستمندان جامعه است.

,

 

,

وی ادامه داد : محرومیت زدایی یکی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی است که سازمان بسیج در این راستا اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده و ضرورت توجه به نیازهای اولیه اقشار مختلف از جمله مستضعفین جزء آرمان های انقلاب اسلامی است.

,

 

,

کارشناس مذهبی بیجار با تاکید بر اینکه مسوولان باید از درد محرومان جامعه مطلع شوند، عنوان کرد : مسوولان بیش از اینکه اقدام خاصی برای رفع محرومیت زدایی در جامعه انجام دهند ، باید شکاف طبقاتی و مشکلات آن را رفع نمایند.

,

 

,

مدیر حوزه علمیه خواهران بیجار تصریح کرد: حضرت علی (ع) همیشه یاور محرومان بود و شبانه کیسه های غذایی را در بین مستمندان توزیع میکرد که احیای مجدد آن نقش مهمی در فقر زدایی در جامعه دارد.

,

 

,

احمدزاده ادامه داد : فشار اقتصادی در جامعه موجب ایجاد مشکلات زیادی برای خانواده های مستمند شده که اجرای این طرح می تواند گوشه ای از دردهای این خانواده را التیام ببخشد.

,

 

,

وی اضافه کرد: احیای سنت حسنه رسم ابرار موجب الگو گرفتن جوانان جهادی از سیره اهل بیت در رسیدگی به محرومین جامعه و کاهش فقر می شود.

,

 

,

کارشناس مذهبی تاکید کرد: اجرای این طرح نباید تنها منوط به سازمان بسیج باشد و دیگر مسوولان جامعه هم با مشارکت در این طرح دردی از درد نیازمندان بکاهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر حوزه علمیه خواهران بیجار با بیان اینکه فشار اقتصادی موجب فاصله طبقاتی در جامعه شده است، افزود: نهادینه کردن طرح رسم ابرار موجب کاهش فقر در جامعه می شود.