125 طلبه از حوزه علمیه اسدآباد فارغ التحصیل شده اند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منیره ضحاکی در گفت‌وگو با خبرنگار عصرهمدان، از پذیرش دانشجوی طلاب در حوزه علمیه الراضیه خواهران خبر داد و اظهار کرد: امسال این حوزه ظرفیت پذیرش تعداد 35 نفر دانشجوی طلبه را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی گفت: امسال پذیرش دانشجوی طلبه در حوزه علمیه به صورت آزمون و با مدرک دیپلم است که البته ورودی خواهران به حوزه علمیه با دیپلم و برای آقایان با مدرک سیکل است.

,

مدیر مدرسه حوزه علمیه الراضیه اسدآباد با بیان اینکه تعداد 125 نفر در حوزه علمیه الراضیه اسدآباد فارغ التحصیل شدند، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 121 نفر دانشجوی طلبه در سطح 2 مشغول تحصیل هستند.

,

وی افزود: در این حوزه علمیه 13 نفر از اساتید برجسته با مدرک کارشناسی ارشد فعالیت دارند.

,

ضحاکی با بیان اینکه در حال حاضر حوزه علمیه الراضیه اسدآباد در سطح 2 دانشجو می‌پذیرد، اذعان داشت: برای تحصیل در حوزه علمیه در سطح 3 و 4 این حوزه مجوز ندارد و یکی از دلایل آن به دلیل جمعیت آماری شهرستان است.

,

وی با اشاره به مزیتهای تحصیل در حوزه علمیه گفت: افزایش سطح بار علمی ، اعتقادی، مذهبی و معنوی در این حوزه ها می‌توان یکی از مزیت‌های تحصیل در این حوزه ها باشد و تأثبر بسزایی بر خانواده داشته باشد، البته حضور و فعالیت در مدارس، پایگاهای بسیج و دانشگاه ها هم می‌تواند مزیت دیگر آن باشد.

,

مدیر مدرسه حوزه علمیه الراضیه اسدآباد گفت: در حال حاضر از مبلغین فارغ التحصیل حوزه علمیه در دو طرح شهید بهنام محمدی و مدارس امین، پایگاههای بسیج، هیأت های مذهبی و دانشگاه‌ها استفاده می‌شود.
انتهای پیام/

,
]
مدیر مدرسه حوزه علمیه الراضیه اسدآباد با بیان ینکه تعداد 125 نفر در حوزه علمیه الراضیه اسدآباد فارغ التحصیل شدند، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 121 نفر دانشجوی طلبه در سطح 2 مشغول تحصیل هستند.