تأکید طرح «رسم ابرار» بر مشارکت مردم در رسیدگی به محرومان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ بهرام میرزائی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز در خصوص اجرای طرح «رسم ابرار» به پیشنهاد معاونت فرهنگی بسیج و تاثیر آن در ترویج فرهنگ کمک به نیازمندان و ایتام و ایثار اظهار داشت: قطعا هر چقدر بتوانیم مردم را در چنین طرح هایی مشارکت داده و در این زمینه فرهنگسازی کنیم، در رفع مشکلات و محرومیت های موجود در جامعه موثر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی مشارکت مردم در چنین طرح هایی را در رفع شکاف و فاصله های طبقاتی بسیار موثر دانست و افزود: باید به سمتی رفت که مردم را با این کارها درگیر کنیم و در این زمینه فرهنگسازی شود.

,

معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بر استفاده از ظرفیت خیرین و افراد متمکن در این زمینه تاکید کرد.

,

سرهنگ میرزایی خاطرنشان کرد: ما چندسالی است که در قالب موضوع محرومیت زدایی ورود پیدا کرده ایم و در محلات مختلف محرومین و نیازمندان را شناسایی و به افراد خیر و توانمند وصل کرده ایم.

,

وی گفت: حتی شاهد هستیم که با چنین طرح هایی موفق شده ایم برخی افراد را در مناطق مختلف حتی از دایره محرومیت خارج کنیم.

,

معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، اشتغالزایی برای افراد محروم را از جمله اقداماتی دانست که در این زمینه اجرا شده و افراد را از دایره محرومیت خارج کرده است.

,

سرهنگ میرزایی بار دیگر بر فرهنگسازی در این زمینه تاکید و خاطرنشان کرد: ما چندسالی است اجرای طرح های محرومیت زدایی را در محلات انجام می دهیم و موفقیت های خوبی نیز حاصل شده است.

وی موفقیت در این حوزه را مستلزم مشارکت مردم دانست و گفت: شاید اگر دولت و نهادها ورود کنند، خیلی موثر نباشد اما اگر مردم پای کار بیایند و در این زمینه فرهنگسازی شود، قطعا پیشرفت ما در این موضوع دوچندان خواهد بود.

,
,
,

انتهای پیام/

]
معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: طرح «رسم ابرار» بر مشارکت مردم در رسیدگی به محرومان تاکید دارد.