راه اندازی 16 رشته تحصیلی جدید در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علیرضا فیروزفر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: رشته‎های تحصیلی جدید در گروههای هنر؛ مهندسی؛ علوم پایه و علوم انسانی قرار دارند و متناسب با نیازهای استان و داوطلبان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی ادامه داد: رشته‎های ارتباط تصویری، بازیگری، طراحی پارچه، طراحی لباس، علوم و مهندسی صنایع غذایی، گردشگری، گیاه‎پزشکی، مدیریت صنعتی، مشاوره، مهندسی پلیمر، نقاشی، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت مالی در مقطع کارشناسی برای واحد زنجان مورد تصویب قرار گرفته است.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان همچنین از موافقت برای ایجاد رشته مهندسی عمران برای واحد ابهر و رشته های مدیریت کسب و کارهای کوچک و مهندسی کامپیوتر برای واحد هیدج خبر داد.

,

فیروزفر تصریح کرد: داوطلبان تحصیل در رشته های تحصیلی جدید دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، ابهر و هیدج می توانند از روز شنبه دوم شهریور با در دست داشتن مدارک ثبت نام به واحدهای دانشگاهی مراجعه نمایند و در صورت نیاز با شماره تلفن  33424024-024 دفتر معاونت آموزشی تماس حاصل نمایند.

,

وی همچنین درخصوص ثبت نام بدون آزمون این دانشگاه برای مهرماه 1398 اظهار کرد: ثبت نام برای مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان از طریق سامانه مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org  می‎باشد.

,

گفتنی است ؛ داوطلبان تحصیل در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در واحدهای و مراکز زنجان، ابهر، هیدج، خدابنده، طارم و ماهنشان و آموزشکده های سمای زنجان و ابهر می توانند در رشته های تحصیلی ثبت نام کنند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با راه اندازی 16 رشته تحصیلی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان موافقت کرد و داوطلبان بدون کنکور می توانند در رشته های جدید این واحدها از مهرماه 1398 ادامه تحصیل دهند.