کارخانه دوچرخه‌سازی قوچان فقط با 15 درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضانعلی قلیچی، مدیراجرایی و نماینده تام الاختیار مدیرعامل کارخانه آساک دوچرخ در گفتگو با صبح توس، اظهار داشت: کارخانه آساک دوچرخ که از آن به عنوان بزرگترین کارخانه دوچرخه سازی خاورمیانه یاد می شود، در حال حاضر تنها با 15 درصد ظرفیت و با حضور 123 پرسنل در یک شیفت در حال فعالیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: باتوجه به ظرفیت کم نظیر این واحد صنعتی، این توانایی را داریم که در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز و سرمایه در گردش و خرید قطعات و مواد اولیه در دو شیفت کاری و با به کارگیری 600 پرسنل فعالیت کنیم.

,

وی با بیان اینکه سال گذشته بدترین سال دوران فعالیت کارخانه دوچرخه سازی بود، افزود: در سال 97 و به دلیل پیگیری مطالبات به حق کارگران دچار وقفه زمانی در تولید شدیم اما با لطف خدا، کمک مسئولین و همدلی کارگران توانستیم با راه اندازی مجدد خط مونتاژ و تولید بدهی باقیمانده کارگران را پرداخت کنیم.

,

قلیچی تصریح کرد: هم اکنون به دلیل مشکلات مالی و عدم وجود سرمایه مورد نیاز برای خرید مواد اولیه و قطعات مورد نیاز وارداتی، دچار روزمرگی شده ایم به طوری که با خرید اندک قطعات مورد نیاز از واسطه ها، تولیدات خود را تکمیل و به با بازار عرضه می کنیم.

,

نماینده تام الاختیار مدیرعامل کارخانه دوچرخه سازی قوچان خاطر  با بیان اینکه هم اکنون تمام بدهی کارگران سابق پرداخت شده و حقوق کارگران فعلی نیز به روز پرداخت می شود، خاطر نشان کرد: بطور متوسط روزانه 130 دستگاه دوچرخه تولید می کنیم و از خردادماه سال 97 تاکنون 26 هزار دوچرخه تولید و به فروش رسانده ایم و هیچگونه مشکلی نیز در زمینه فروش نداریم.

,

انتهای پیام/

]
نماینده تام الاختیار مدیرعامل کارخانه دوچرخه سازی قوچان گفت: کارخانه دوچرخه سازی آساک دوچرخ که از آن به عنوان بزرگترین کارخانه دوچرخه سازی خاورمیانه یاد می شود در حال حاضر و به دلیل نبود اعتبار و سرمایه مورد نیاز، تنها با 15 درصد ظرفیت در حال فعالیت می باشد.