توزیع ۲۰۰ بسته غذای گرم در مناطق محروم اردبیل
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، کاظم دبیر مسئول نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت عید غدیرخم و در قالب طرح اکرام از فقرا و نیازمندان ۲۰۰ بسته غذای گرم در مناطق محروم بین خانواده های نیازمند توزیع شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
وی گفت: در گرامیداشت سالروز عید امامت و ولایت نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل با همکاری کانون خادمیاران بانوان رضوی و خیرین در قالب اکرام از نیازمندان طرح توزیع غذای گرم دیروز در اردبیل انجام شد. 
,
 
,
دبیر با دعوت از خیرین جهت همکاری با نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی استان اردبیل در حمایت نیازمندان استان و محرومیت زدایی افزود: در بخش فعالیت های فرهنگی و کمک رسانی و خدمات رسانی در مناطق محروم نیازمند حمایت خیرین و کمک های مردمی هستیم. 
,
 
,
وی با بیان اینکه امروز در حوزه حمایت های فرهنگی وضعیت جامعه ما نامطلوب است افزود: باید تلاش کنیم تا بتوانیم مردم، مسئولان و خیرین به سمت حمایت از کار و فعالیت فرهنگی در جامعه سوق دهیم.
,

انتهای پیام/ج

]
مسئول نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی استان اردبیل گفت: به مناسبت عید غدیر خم و در قالب طرح اکرام از فقرا و نیازمندان ۲۰۰ بسته غذای گرم در مناطق محروم بین خانواده های نیازمند توزیع شد.