ادعای غلو آمیز نتانیاهو درباره ایران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پایگاه صهیونیستی «i24» به نقل از نتانیاهو نوشت ارتش اسرائیل در عراق و سایر کشورها در خاورمیانه که ایران در آن علیه اسرائیل پایگاه ایجاد می‌کند، عملیات انجام می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با رسانه «کان» مدعی شد که ایران در حال ایجاد پایگاه‌هایی در عراق، یمن، سوریه و لبنان علیه اسرائیل است.
,
 
,
او گفت که اسرائیل در پاسخ به این اقدام در حال انجام عملیات‌هایی در عراق و برخی کشورهای دیگر از جمله سوریه است.
,
 
,
«ابو مهدی المهندس»، جانشین رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق چهارشنبه (۳۰ مرداد) اعلام کرد که «آمریکایی‌ها برای هدف قرار دادن پایگاه‌ها و مقرهای عراق، چهار پهپاد اسرائیل را به این کشور وارد کرده‌اند».
,
 
,
 
,
رسانه‌های عراق شامگاه‌ سه‌شنبه از وقوع آتش‌سوزی در پایگاه نظامی«بلد» واقع در استان صلاح الدین (مرکز) خبر دادند. بر اثر این آتش‌سوزی، یک انبار مهمات و تسلیحات متعلق به الحشد الشعبی در نزدیکی این پایگاه منفجر شد.
,
 
,
 
,
ابو مهدی المهندس در بیانیه خود تأکید کرد که الحشد الشعبی در برابر این گونه اقدامات گزینه‌ای جز دفاع از خود و مقرهایش ندارد و برای این کار از تسلیحات فعلی خود و تسلیحات بسیار پیشرفته استفاده خواهد کرد.
,
 
,
منبع: فارس
]
«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه گفته این رژیم در هر کشوری، از جمله عراق که ایران در آن علیه اسرائیل پایگاه ایجاد کند عملیات خواهد کرد.