گلزار شهدای بهشت عسکری تربت حیدریه عطرافشانی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ معاون استاندار و فرماندار شهرستان تربت حیدریه در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، اظهار داشت: تلاش ما بر این است تا در حد فهم و درک و دانش خودمان در مسیر آرمانهای شهدا و رهبری انقلاب و خدمت به مردم گام برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

علی رستمی افزود: در شرایطی که دشمنان انقلاب و نظام با امپراطوری رسانه ای خود سعی در ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی را دارند تا مردم را ناامید کنند، خادمین و خدمتگذاران دولت در این هفته به میان مردم می روند و بخشی از عملکرد یکسال گذشته دولتمردان را برای مردم بیان خواهند کرد.

,

وی بیان کرد: امسال به لطف الهی و مقاومت و پشتیبانی مردم اوضاع نسبت به پارسال بهتر است و گواه این ادعا شاخص ها و آمارهای نهادهای رسمی است.

,

فرماندار تربت حیدریه خطاب به مسئولان گفت: برای افتتاح پروژه ها نیازی به حضور همه مسئولان نیست و ما خودمان برای افتتاح پروژه ها مدیران را گزینشی انتخاب و اطلاع رسانی خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
صبح امروز همزمان با نخستین روز هفته دولت گلزار شهدای بهشت عسکری تربت حیدریه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسوولان ادارات، نهادها، سازمانها و فرماندهان نظامی و انتظامی غبارروبی و عطر افشانی شد.