بیش از ۸۰ موکب در اربعین امسال به زائران خدمات رسانی می‌کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد کبودوند در گفت و گو با  شاخص، اظهار کرد: رسانه به عنوان یکی از بازوهای پرقدرت ستاد عتبات عالیات می‌تواند با انتشار و بازنشر این اخبار، مردم را نسبت به این موضوعات مطمئن‌تر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

وی با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال ۹۷ توانست ۹۶ درصد تعهدات خود را عملی کند، افزود: امسال برای ستاد اربعین حسینی ۸۱ موکب ثبت شده داریم که رشد خوبی داشته است در حالی که سال گذشته ۶۸  مورد بود و این نشان می دهد علی رغم مسائل و مشکلات اقتصادی که در جامعه وجود دارد مردم ارادت  و علاقه خاصی به امام حسین دارند.

,

اختصاص ۲ مدرسه جهت اسکان مردم قزوین

, اختصاص ۲ مدرسه جهت اسکان مردم قزوین,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از اختصاص ۲ مدرسه جهت اسکان مردم به ستاد عتبات عالیات قزوین خبر داد و بیان کرد:با پیگیری‌هایی صورت گرفته ۲  مدرسه برای مدت ۲۰ سال به ستاد اربعین تحویل شد که نگهداری رنگ امیزی و بهسازی مدارس برعهده ستاد باشد و در عین حال محل اسکان در کربلا ستاد مردمی است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد:  از این جهت این خبر مهمی است که در عراق ۱۲ مدرسه در اختیار مردم قرار داده‌اند که ۲ مورد از آنان در شهر کربلا به مردم قزوین تخصیص یافته است.

,

کبودوند در پایان گفت: لذا امسال امیدواریم ستاد اسکان هم استانی‌ها در ایام اربعین حسینی بهتر از سال‌های گذشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: امسال در ستاد اربعین حسینی ۸۱ موکب ثبت شده داریم که رشد خوبی داشته در حالی که سال گذشته تعداد ۶۸ موکب داشتیم.