تنزل پروژه‌های افتتاحی دولت به زیرسازی آسفالت!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سال‌های گذشته هفته دولت کرمانشاه هم بروبیایی داشت و شاهد حضور مسئولان ملی برای افتتاح پروژه‌های بزرگ بود و این رفت و آمدها آنقدر زیاد بود که خبرنگاران برای پوشش رسانه‌ای آن گاها به مشکل برمی‌خوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

اما در سالهای اخیر کرمانشاه شاهد افتتاح هیچ پروژه شاخصی در این هفته نبوده و امسال از همه سالها شاید سوت و کورتر بود و سطح این پروژه ها به حدی پایین بود که هیچ مسئول ملی را برای افتتاح آنها دعوت نکردند و مدیران استانی با دورهمی خودشان این پروژه‌های را افتتاح می‌کنند.

,

آنهایی که همین افتتاح پروژه روکش آسفالت یک روستا را در لیست عملکرد خودشان قرار می‌دهند و حتی گاها پروژه‌های دم دستی را به جای پروژه های شاخص معرفی کرده و به صورت انبوه به صورت رپرتاژ آگهی در سطح نشریات منتشر می‌کنند.

,

یکی از نمونه‌های این مورد را در روستای دستجرد سفلی شهرستان صحنه دیدیم که در دومین روز از هفته دولت پروژه زیرسازی و آسفالت معابر آن با حضور آقای فرماندار افتتاح شد!

,

, ,

سطح پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در کرمانشاه به حدی تنزل پیدا کرده که زیرسازی آسفالت یک خیابان داخل روستا هم پروژه قابل اعتنا تلقی می‌شود و مدیران استانی و شهرستانی با کلی هزینه و سر صدا برای افتتاح این پروژه حضور پیدا می‌کنند.

,

شاید باورش سخت باشد اما امسال مسئولان استان دستشان از پروژه‌های در حد متوسط هم خالی بود، آنقدر که حتی به افتتاح موزایک فرش یک پارک و چراغ‌های رفیوژ میانی معابر شهر هم راضی بودند.

,

مثل اینجا و در سرپل ذهاب که موزاییک‌فرش‌ها و چراغ‌های رفیوژ معابر بسنده کردند و این همه مسئول را به زحمت انداختند!

,

, , ,

سفره خالی دولت در کرمانشاه اما مردم را از تدبیر مسئولان ناامید کرد و این استان امسال از افتتاح حتی یک پروژه‌ بزرگ هم محروم ماند.

,

فقط اینجا یک سوال مطرح می‌شود که آیا با وضعیت افتتاح این پروژه‌ها در هفته دولت، مسئولان استان می‌توان ادعا کنند که در استان کرمانشاه کار جهادی انجام شده است؟!

,

مردم کرمانشاه که در این هفته به ایجاد اشتغال و افتتاح واحدهای تولیدی بزرگ چشم دوخته بودند تا وعده‌های ایجاد اشتغال مسئولان واقعیت پیدا کند، اما با افتتاح این پروژه‌ها و افتخار مسئولان به آنها معلوم شد این وعده‌ها هم سرابی بیش نیست.

,

انتهای پیام/

]
سطح پروژه‌های دولت در کرمانشاه به حدی تنزل یافته که مسئولان به افتتاح زیرسازی آسفالت و موزاییک‌فرش پارک‌ها هم رضایت می‌دهند.