مجوز برداشت رقم قابل توجهی از صندوق توسعه ملی برای تجهیز مرزهای کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در جمع خبرنگاران از دستور و تاکید مقام معظم رهبری در تخصیص رقم قابل توجهی از صندوق توسعه ملی برای تجهیز مرزها خبر داد و گفت: وضعیت امنیت در مرزهای کشور در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و در شرق کشور نیز این تسلط، رصد مستمر و دائمی در مرزهایمان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در مرزهای شرقی با کشور افغانستان و پاکستان با ضعف کنترل مرزی از طریق کشورهای همسایه مواجه هستیم، عنوان کرد: زحمت اصلی این کار به دوش ایران بوده است که شکر خدا نیروهای خوب ما در ناجا، سپاه و ارتش وظیفه خودشان را به خوبی انجام می‎دهند.

,
وزیرکشور افزود: در غرب کشور نیز وضعیت همین گونه بوده و مشکل خاصی وجود ندارد. 
, وزیرکشور افزود: در غرب کشور نیز وضعیت همین گونه بوده و مشکل خاصی وجود ندارد. ,
 
,
وی ادامه داد: با کشور عراق همکاری بسیاری خوبی برقرار و با ترکیه نیز وضعیت مرزهایمان خوب است، به لطف خداوند مشکل خاصی در مرزها نداریم و ان‎شاالله اربعین با هماهنگی‎های انجام شده با عراق در صحت و سلامت برگزار می‎شود.
, وی ادامه داد: با کشور عراق همکاری بسیاری خوبی برقرار و با ترکیه نیز وضعیت مرزهایمان خوب است، به لطف خداوند مشکل خاصی در مرزها نداریم و ان‎شاالله اربعین با هماهنگی‎های انجام شده با عراق در صحت و سلامت برگزار می‎شود.,

رحمانی فضلی افزود: امسال مرز خسروی نیز اضافه می شود و با برنامه ریزی انجام شده 4 مرز را در برنامه اربعین داریم تا مردم بتوانند با خیال راحت در مراسم اربعین شرکت داشته باشند.

,
وزیر کشور با بیان اینکه هفته دولت توفیق شد در خدمت مردم زنجان باشیم، اظهار کرد: جلساتی در این سفر برگزار، تمامی اقداماتی که تا به امروز در سطح استان انجام شده مرور می‎شود و موارد مورد نیاز برای ارجاع به دولت را انجام می‎دهیم.
, وزیر کشور با بیان اینکه هفته دولت , توفیق شد , در خدمت مردم زنجان باشیم، اظهار کرد: جلساتی در این سفر برگزار، تمامی اقداماتی که تا به امروز در سطح استان انجام شده مرور می‎شود و موارد مورد نیاز برای ارجاع به دولت را انجام می‎دهیم.,

وی تصریح کرد: برنامه بازدیدی از پروژه‎های مختلف در سطح استان نیز داریم و هماهنگی‎هایی که بین مسئولان انجام می‎شود تا بتوانیم گام‎های بلند و مهمتری برداریم.

,

رحمانی فضلی در مورد برنامه‏‎های انتخابات نیز خاطرنشان کرد: برنامه انتخابات را از چند ماه قبل شروع کردیم و الحمدلله تمام تمهیدات فراهم است. هماهنگی لازم بین دستگاه نظارتی انجام شده و امنیت که برعهده ناجا، سپاه و نیروهای اطلاعات و ... است نیز با هماهنگی لازم انجام می شود. این آمادگی وجود دارد که امسال انتخابات با شکوهی برگزار شود.

,

انتهای پیام/

]
وزیر کشور از دستور و تاکید مقام معظم رهبری برای برداشت رقم قابل توجهی از صندوق توسعه ملی در راستای تجهیز مرزهای کشور خبر داد.