فعالیت پایگاه فرهنگی علیصدر در ایام تابستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود بداغی فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با عصر همدان؛ اظهارکرد: پایگاه فرهنگی علیصدر در ایام تابستان جهت خدمات دهی به مسافران و گردشگران با غرفه های متنوع شامل نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، غرفه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی و غرفه کودک در علیصدر فعالیت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: این پایگاه ها شامل غرفه های مختلفی است که در یکی از این غرفه ها کتب و محصولات فرهنگی با تخفیف ویژه عرضه می شود.

,

, ,

بداغی با اشاره به فعالیت سه طلبه و روحانی بسیجی در این پایگاه فرهنگی گفت: غرفه دوم غرفه مشاوره رایگان و پاسخگویی به سوالات شرعی و اخلاقی می باشد.

,

وی ادامه داد: غرفه بعدی ویژه کودکان و نونهالان است که در این غرفه نقاشی های طراحی شده دارای مفاهیم اسلامی توسط مخاطبین رنگ آمیزی و "برنامه قرآن بخوان، جایزه بگیر" به همراه ایستگاه شعر کودکانه برای آنها اجراء می گردد.

,

, ,

 بداغی افزود: اقامه نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء به صورت جماعت و بیان احادیث اخلاقی از دیگر برنامه های تاثیرگذار این پایگاه با هدف بالا بردن روحیه معنوی در گردشگران می باشد.

,

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به اینکه در عرصه فرهنگی باید با برنامه ریزی مناسب و دقیق توطئه دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی نمود گفت: امروز تلاش دشمنان تغییر اعتقادات و سبک زندگی  جوانان جامعه اسلامی است که باید با فعالیت جهادی در عرصه فرهنگی نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

,

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ هدف از برپایی پایگاه فرهنگی در مجتمع علیصدر را تزریق فرهنگ سالم درجامعه عنوان کرد و با اشاره به حجم بالای گردشگران در مجتمع علیصدر گفت: امیدواریم با تکیه بر ظرفیت این غرفه ها بتوانیم اقدامات مطلوبی را در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی انجام بدهیم.

,

, ,

محمود بداغی اذعان داشت: فعالیت های فرهنگی در جامعه نباید مغفول بماند و در این عرصه هر چقدر هم کار شود باز هم جا دارد و طبق فرموده مقام معظم رهبری مقوله فرهنگ در جامعه مثل هوای سالم است و اگر هوای جامعه سالم باشد به راحتی می شود در آن نفس کشید.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: این غرفه ها در ایام تابستان همه روزه آماده خدمت رسانی به گردشگران می باشد.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از اجرای برنامه های ویژه پایگاه فرهنگی علیصدر در فصل تابستان خبر داد.