توطئه هماهنگ علیه روزهای خوب تراکتور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تیم فوتبال تراکتور فصل جدید لیگ برتر را با خریدهای گران‌قیمت و به قول مالک خود تیم کهکشانی استارت زد اما با این حال شروع خوبی نداشت و در گام اول مقابل نفت مسجدسلیمان با تساوی بدون گل متوقف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

تراکتوری‌ها اما در هفته دوم جبران مافات کرده و در روزی باشکوه که هواداران این تیم بازهم رکورد لیگ برتر را به نام خود ثبت کردند و در جدالی حساس میهمان خود پرسپولیس را با یک گل شکست داده و اولین پیروزی فصل را دشت کردند.

,

در چنین شرایطی که باشگاه تراکتور به آرامش نسبی رسیده است، یک رسانه محلی گفت‌وگویی را با «ناصر صادقی» مترجم سابق مصطفی دنیزلی روی خروجی خود قرار داده و علیه این باشگاه حاشیه‌سازی کرده است.

,

در این مصاحبه که مشخص نیست چرا در این مقطع انتشار یافته، «توطئه دلال مورد اعتماد باشگاه علیه دنیزلی و جادو شدن زنوزی» مالک تراکتور در عناوین آن دیده می‌شود اما محتوای آن با هدف توطئه علیه باشگاه تراکتور نگارش یافته است.

,

صادقی در اظهارات خود مدعی شده است که در باشگاه تراکتور او را با دلال اشتباه گرفته بودند و چون کارهای دور از انتظاری از وی خواستار شده بودند، به همکاری خود با این باشگاه پایان داده است!

,

این عضو سابق باشگاه تراکتور همچنین از ارتباط محمدرضا زنوزی با یک دلال معتمد سخن گفته و این درحالی است که مالک تراکتور پیش‌تر هرگونه ارتباط این باشگاه با دلالان را رد و بی‌معنی دانسته بود.

,

نکته تأمل‌برانگیز ماجرا این است که یکی از افراد سابق باشگاه تراکتور که بعد از جدایی خود حواشی هم به دنبال داشته، اخیراً در این سایت مشغول به کار شده و به نظر می‌رسد این اقدام هماهنگ در راستای انتقام‌جویی بوده است. 

,

حالا باید دید که واکنش باشگاه تراکتور به این مصاحبه جنجالی چه خواهد بود بویژه اینکه آقای مترجم در سخنان خود رسما مالک این باشگاه را نشانه گرفته و وی را به ارتباط با دلالان متهم کرده است؟

,

انتهای پیام/

]
عضو سابق باشگاه تراکتور در روزهایی که این تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد، علیه این باشگاه حاشیه‌سازی کرده است!