گام بلند بسیج در تهیه ۱۰ هزار بسته نوشت افزار برای دانش آموزان بی بضاعت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا امانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیور با اشاره به پیشتازی این قشر بسیج در یاری دانش اموزان بی بضاعت، اظهار کرد: سازمان بسیج اصناف برای سومین سال پیاپی پویش «هر کاسب یه دانش آموز» را در سطح استان اصفهان اجرا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیور,
 
,
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه این طرح در دو مرحله هر سال اجرا می شود، عنوان کرد: در مرحله اول که پیش از شروع مدارس در ماه شهریور است، بازاریان استان، بسته های نوشت افزار و مایحتاج مدرسه را برای دانش آموزان بی بضاعت تهیه می کنند.
,
 
,
وی ادامه داد: این بسته ها شامل، دفتر، مداد و خودکار و سایر نوشت افزار و کیف است که در سطح استان توزیع می شود.
,
 
,
امانی در رابطه با مرحله دوم این طرح گفت: در ایام منتهی به عید نوروز، کساب سطح استان افدام به تهیه پوشاک و کفش نو برای این دانش آموزان می کنند تا آن ها نیز از نعمت لباس نو در این ایام بهره مند شوند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه صاحب الزمان(عج) ادامه داد: سال گذشته بالغ بر سه هزار بسته لوازم التحریر به همت اصناف و بازاریان استان تهیه و بین دانش آموزان نیازمند کل استان توزیع شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه در سطح استان بالغ بر 10 هزار دانش آموز نیازمند بسته های نوشت افزار وجود دارد، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی کزده ایم که امسال در همین سطح بسته ها را با کمک مردم و بسیجیان کل استان تهیه کنیم.
,
 
,
امانی با بیان اینکه این طرح در سایر اقشار بسیج با عنوان پویش «مهر کریمانه» در حال پیگیری است، گفت: مردم می توانند کمک های نقدی خود را به پایگاه های بسیج اصناف، بسیج محلات و سایر اقشار تحویل دهند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه صاحب الزمان(عج) در پایان گفت: هزینه هر بسته بین 50 تا 300 هزار تومان متغیر است و هر فردی می تواند بسته به توان خود اقدام به تهیه این بسته ها کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
رئیس سازمان بسیج اصناف استان اصفهان با بیان اینکه در سطح استان بالغ بر 10 هزار دانش آموز نیازمند وجود دارد، گفت: برنامه ریزی کزده ایم که امسال در همین سطح بسته های نوشت افزار را با کمک مردم و بسیجیان کل استان تهیه کنیم.