هفت شهرستان میزبان طرح «نذر خون» در اصفهان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید زینلی در گفت‌و‌گو خبرنگار صاحب نیوز با اشاره به اجرای طرح «نذر خون» در اصفهان اظهار کرد: مراکز اهدای خون استان از ابتدای محرم فعال و آماده خون‌گیری از مردم استان اصفهان است؛ مراکز خون‌گیری شهر اصفهان و شهرستان‌های خوانسار، کاشان، گلپایگان، خمینی‌شهر، شهرضا و نجف‌آباد ازجمله این مراکز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: یکی از مناسبت‌هایی که با استقبال مردم برای اهدا خون روبه‌رو می‌شود، ماه‌های محرم و صفر است و به‌خصوص در دهه نخست محرم و به‌ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا با حجم انبوهی از اهداکنندگان خون مواجه می‌شویم که از اهداکنندگان عزیز می‌خواهیم اهدای خون را فقط به آن دو روز موکول نکنند و به‌صورت مستمر مراجعه کنند.
,
 
,
وی افزود: طرح نذر خون در ایام محرم اجراشده و در این طرح برای کنترل اشتیاق مردم و از بین نرفتن خون اهدایی، مردم می‌توانند به‌صورت ثبت‌نام در سایت سازمان انتقال خون استان یا با مراجعه حضوری به مراکز اهدای خون، تاریخ و ساعت اهدای خون را مشخص کنند.
,
 
,
زینلی خاطرنشان کرد: مرکز انتقال خون خواجو اصفهان در روزهای تاسوعا و عاشورا در دو شیفت صبح و بعدازظهر پذیرای اهداکنندگان اهدای پلاسما و پلاکت است؛ مشکلی در ذخیره خونی استان نداریم اما مردم نیکوکار اصفهان برای کمک به بیماران و همشهری‎های خون برای اهدای خون مراجعه کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
مدیرکل انتقال خون استان اصفهان از هفت شهرستان میزبان طرح «نذر خون» در اصفهان خبر داد.