کتاب "گهواره سرخ" در اسدآباد رونمایی می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ عبدالله طیوری خواه نویسنده ای با سابقه 30 سال تألیف، کتابی را تحت عنوان "گهواره سرخ" در دست داشت و وارد اتاق کار خبرنگار عصرهمدان شد؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی که برای کتاب "گهواره سرخ" دوسال وقت گذاشته بود و به تازگی آن را به چاپ رسانده بود، می گفت این کتاب به نیت مظلومیت حضرت علی اصغر ع و شفاف سازی در نحوه شهادتش تألیف شده است که انتظار ما از مسئولان این است که از آن حمایت کنند.

,

به پیشنهاد خبرنگار عصرهمدان و حمایت آقای فرامز لطیفی رئیس شورای هیئات مذهبی اسدآباد قرار شد که به مناسبت شهادت حضرت علی اصغر(ع) و همزمان با همایش شیرخوارگان حسینی کتاب "گهواره سرخ" در این همایش رونمایی می شود.

,

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگویی با خبرنگار ما، اظهار کرد: رونمایی از کتاب "گهواره سرخ" در همایش شیرخوارگان حسینی شهر اسدآباد کار بزرگ فرهنگی در راستای حمایت از نویسنده بومی و البته شناساندن شخصیت حضرت علی اصغر ع است.

,

فرامرز لطیفی با بیان اینکه این کتاب با موضوع زندگینامه و داستانهایی از کرامات(باب الحوائج) کربلا حضرت علی اصغر ع نگاشته شده است، افزود: این اثر به نویسندگی عبدالله طیوری خواه یکی از نویسندگان برجسته شهرستان اسددآباد است که در سال جاری به چاپ رسیده است.

,

وی افزود: این امر در حمایت از نویسنده اسدآبادی و به منظور شناساندن طفل شش ماهه کربلا و واقعه عاشوراست که انجام می‌شود.
انتهای پیام/

,
]
در راستای شناساندن شخصیت حضرت علی اصغر(ع)، و با حمایت رئیس شورای هیئات مذهبی اسدآباد و پیگیری‌های خبرنگار عصرهمدان، کتاب "گهواره سرخ" در اسدآباد رونمایی می شود.