کشف ۱۳۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قوچان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، ابراهیم قربان زاده، جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران با تشریح این خبر گفت:در پی کسب خبری مبنی بر انبار دستگاه های تولید ارز دیجیتال در انباری در یکی از مناطق شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قوچان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی و تائید صحت خبر و هماهنگی با مقام قضایی، به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این انبار تعداد۱۳۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف کردند.

, .,

قربان زاده با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه و معرفی این فرد به مراجع قضائی به منظور سیر مراحل قانونی، بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

, .,

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل سازنده مردم با پلیس، تاکید کرد:ازشهروندان عزیز تقاضا داریم برای کمک به اقتصاد و آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد،  بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

, .,

انتهای پیام/

]
جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی از کشف۱۳۰دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش۳۱میلیارد ریال در شهرستان قوچان خبر داد.