عدم دشمن شناسی مهم ترین مانع در تحقق اهداف انقلاب اسلامی است
[

«سلام امینی» عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا به اهمیت ایجاد وحدت و همدلی بین نیروهای انقلابی اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایطی قرار داریم که نیازمند وحدت هستیم و دشمن هم کاملاً مشخص است که چه کارهایی می کند، چه فشارهایی می آورد، دست به دامن چه کسانی می شوند و از چه ترفندهایی استفاده می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: این مسئله می تواند برای همه نیروهای انقلاب و جریان های سیاسی داخل کشور انگیزه بسیار زیادی ایجاد کند تا هدفشان را مشخص کنند و با همدلی و نزدیکی قلب ها در مقابل دشمن بایستند.

,

نماینده مردم ایلام در مجلس با تاکید بر این که رمز پیروزی و موفقیت در این است که دشمن شناسی ما خوب باشد گفت: هر دسته از دشمنان دارای خصوصیاتی منحصر به فرد می باشند و راهکارهای مبارزه مختص به خود دارند لذا باید نسبت به نوع رفتارشان با آن ها برخورد کرد.

,

امینی در پاسخ به این سوال که "چگونه می توان دشمن شناسی کرد؟" بیان داشت: از این واضح تر که دشمن ما در حال موضع گیری، رایزنی و حمایت و پشتیبانی از هم پیمانان خود در جهان است و آن ها را علیه ایران بسیج و شدیدترین تحریم ها را علیه ما اعمال می کند.

,

وی تاکید کرد: عدم شناسایی و عدم پی بردن به اهداف شوم دشمنان یکی از بزرگ‌ترین آفات‌ و موانع در مسیر تحقق اهداف متعالی اسلام و انقلاب اسلامی است.

,

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که "دشمنی و اختلاف نظر چه تفاوتی با هم دارند گفت: این دو مسئله، دو موضوع جداگانه هستند؛ دشمن می خواهد که موجود نباشی، اما اختلاف نظر دو یا چند نظر در کار هم است؛ این که کسانی یک نظر و کسانی نظر دیگری دارند، سعی می کنند بهترین نظر را انتخاب کنند و برای یکیدگر نسخه کنند.

,

امینی در تشریح ابزار لازم برای تحقق وحدت و انسجام و همدلی بیان داشت: برای تحقق این مهم باید خویشتندار باشیم و با سعه صدر و تحمل یکدیگر و همچنین به روز بودن و تعامل نگذاریم گزندی به کسی برسد.

,

انتهای پیام/

]
سلام امینی به لزوم ایجاد وحدت میان نیروهای انقلابی اشاره کرد و گفت: رمز پیروزی و موفقیت در این است که دشمن شناسی ما خوب باشد؛ هر دسته از دشمنان دارای خصوصیاتی منحصر به فرد می باشند و راهکارهای مبارزه مختص به خود دارند.