توقیف کامیون حامل ۱۰ تن تخمه خارجی در دلیجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ مبارزه با قاچاق را یکی از راه‌های مهم رونق تولید دانست و گفت: در راستای تحقق شعار امسال که رونق تولید نام‌گذاری شده مبارزه با قاچاق کالا در نیروی انتظامی تشدید یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

شهرستانی با بیان اینکه قاچاق کالا صدمات جبران ناپذیری به حوزه‌های مختلف وارد می‌کند اظهار کرد: کالاهایی که بدون هویت گمرکی باشند به حوزه سلامت، تولید، اقتصاد، اشتغال و امنیت صدمه وارد می‌کند.

,

وی با قدردانی از مشارکت همه جانبه مردم در امر مبارزه با قاچاق ادامه داد: همکاری و هم‌سویی مردم در امر مبارزه با قاچاق قابل ستایش و در این راستا فضای این استان برای حمل کالای قاچاق ناامن است.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر مقابله قاطع با قاچاق بیان کرد: کالاهای خارجی که بدون پروانه گمرکی معتبر باشند به عنوان قاچاق توقیف می‌شود.

,

وی، از توقیف یک دستگاه کامیون حامل تخمه آفتابگردان قاچاق در عملیات پلیس شهرستان دلیجان خبر داد افزود: مأموران در بازرسی از کامیون موردنظر ۱۰ تن دخمه خارجی قاچاق فاقد مدارک معتبر گمرکی که با نظریه کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ۳ میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است را کشف کردند.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: راننده این خودرو در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۰ تن تخمه خارجی قاچاق در عملیات پلیس شهرستان دلیجان خبر داد.