اجرای عملیات گازرسانی به 48 روستای استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی احمدلو، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به طرح گازرسانی به روستاهای استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد روستاهای گاز دار به 564 روستا افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: استان زنجان دارای 910 روستا بوده که در حال حاضر عملیات گازرسانی به 131 روستا در دست اقدام است.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ابراز کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به 48 روستای استان زنجان در دست اقدام است.

,

وی بیان کرد: با تامین به موقع اعتبارات لازم ضریب نفوذ گاز طبیعی روستایی استان زنجان تا پایان امسال به بیش از 91  درصد می رسد.

,

احمدلو عنوان کرد: با افتتاح‌هایی که هفته دولت انجام شده 4 هزار و 177 خانواره از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

,

وی ابراز کرد: عملکرد صنعت گاز با وجود همه فشارها و تحریم‌های وارده در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، درخشان و قابل توجه بوده و اقدامات انقلابی زیادی در گازرسانی به اقصی نقاط کشور به انجام رسیده است.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: در استان زنجان نیز خدمات رسانی پایدار به مردم شریف استان و توسعه شبکه گازرسانی به منظور محرومیت‌زدایی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری همواره سرلوحه تمامی برنامه های شرکت گاز زنجان بوده است.

,

وی خاطر نشان کرد: در حال نیز ضریب نفوذ گازرسانی در بخش روستایی استان از 82.7 به 84.6 درصد افزایش یافته است.

,

احمدلو بهره مندی 100 درصد خانوارهای شهری استان زنجان را از دیگر خدمات ارائه شده توسط خادمان نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم شریف استان اعلام کرد. 

,

وی تصریح کرد: درصد برخورداری خانوارهای شهری و روستایی استان زنجان از نعمت گاز طبیعی؛ در مجموع 94.4 درصد خانوارهای استان است.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در پایان خاطر نشان کرد: خدمت به مردم از توفیقات الهی بوده و امیدواریم همواره متحول تر از سالهای گذشته در سنگر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف استان گام برداریم.

,

انتهای پیام/

]
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اجرای طرح گازرسانی در استان زنجان گفت: عملیات گازرسانی به 48 روستای استان زنجان در دست اقدام است.