پیش اجلاسیه بانوان کنگره شهدای استان مرکزی در اراک برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ راضیه مجاوری دبیر اجلاسیه بانوان در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: نشست تخصصی پیش اجلاسیه بانوان با موضوع تجربه زیسته بانوان در جنگ با سخنرانی دکترمحمدبهرامی دکترای جامعه شناسی سیاسی و کارشناس آموزشی و فرهنگی در آکادمی آموزش تمدن اسلامی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: این نشست شنبه ۲۳ شهریورماه با حضور بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی وادارات استان مرکزی از ساعت ۱۰ صبح در سالن غدیر استانداری مرکزی برگزار می شود.

,

مجاوری تبیین نقش زنان در دفاع مقدس برای جوانان امروزی را یک ضرورت خواند و گفت: موضوعاتی همچون نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همسران فداکار شهدا و همسران جانبازان سرافراز؛ همسران، مادران، خواهران و دختران شهدای مدافع حرم؛ زنان جهادگر در پشت جبهه‌ها؛ دختران چشم‌به‌راه پدر و مادران شاهد، مادران چشم‌انتظار از جمله محورهایی است که باید به آنها پرداخته شود.

,

دبیر اجلاسیه بانوان در کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی با اشاره به اینکه هشتمین اجلاسیه در ذیل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در هفته جاری برگزار می شود افزود:  اجلاسیه بانوان با سخنرانی دکتر طوبی کرمانی دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان و با حضور مهمانان بین المللی از ۳۰ ملیت و هنرمند مطرح کشوری فاطمه راد منش برگزار می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: این اجلاسیه در روز ۲۷ شهریور ماه از ساعت ۸ و نیم صبح در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
نشست تخصصی پیش اجلاسیه بانوان کنگره شهدای استان مرکزی با موضوع تجربه زیسته بانوان در جنگ با سخنرانی دکترمحمدبهرامی دکترای جامعه شناسی سیاسی و کارشناس آموزشی و فرهنگی در آکادمی آموزش تمدن اسلامی برگزار می شود.