انجام بیش از ۱۱۰۰ بازدید از اماکن توزیع مواد غذایی در کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن خدادادیان در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: از ابتدای ماه محرم ۷۳ بازرس بهداشت محیط‌کار بر ۸۲۶ مسجد، حسینیه و تکیه در سطح شهرستان کرمانشاه نظارت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی با اشاره به نظارت ویژه در ایام محرم افزود: ۱۱۶۴ بازدید از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و نیز اماکن عرضه مواد غذایی به عمل آمد.

,

کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طی این مدت یک تن مواد غذایی فاسد صرفا ویژه ایام محرم کشف و معدوم شد که نیمی از آن گوشت و مابقی برنج، روغن و نوشیدنی بوده است.

,

این مسئول گفت: همچنین با توجه به افزایش مصرف ظروف یک بار مصرف بر سطح عمده فروشی های عرضه کننده این محصولات نظارت ویژه اعمال شد.

,

وی عنوان کرد: ۷۲ مورد نمونه برداری آب از تکایا و مساجد به عمل آمده  و در این راستا ۱۵۴۹ مورد کلر سنجی آب انجام شده است.

,

خدادادیان از الزام ۱۰ مسجد به نصب مخزن صابون مایع در سرویس های بهداشتی خبر داد و گفت: ۳۰ مورد اخطار برای مکان های عرضه مواد اولیه ویژه محرم صادر و به مراجع قضایی معرفی شدند و در نهایت ۱۲ مکان پلمب شد.

,

وی با بیان اینکه هیچ مسجد و حسینیه ای طی این مدت پلمب نشده است، افزود: همچنین بر ۴۸ ایستگاه صلواتی برپا شده در سطح شهر، نظارت های بهداشتی به عمل آمد.

,

کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه گفت: گشت‌های مشترک بازرسی شامل تیمی از اجرائیات، دامپزشکی، مرکز بهداشت و تیمی دیگر متشکل از اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی و غذا و دارو تشکیل شده است.

,

خدادادیان خاطرنشان کرد: همچنین در این ایام به طور ویژه سه تیم بازرسی مخصوص نظارت بر نانوایی ها متشکل از مرکز بهداشت، اتاق اصناف، اتحادیه نانوایی ها، سازمان صمت، غذا و دارو تشکیل شد.

,

انتهای پیام/

]
کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه از انجام بیش از ۱۱۰۰ بازدید از اماکن توزیع مواد غذایی طی ایام محرم در این استان خبر داد.