انتقاد پروانه معصومی از اظهار نظر نسنجیده سلبریتی‌ها در ماجرای دختر آبی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ در طی چند روز گذشته خبرخودسوزی دختری به نام سحر خدایاری در خروجی و تیتر اول خبری رسانه‌ها شنیده شد، دختری که یکی از دلایل خودکشی آن مرحومه به گفته پدر او مشکلات روحی و روانی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این موضوع بهانه ای برای موج سواری رسانه های بیگانه در راس آنها بی بی سی فارسی و بسیاری از رسانه‌های داخلی و حتی سیاسیون و نماینده های مجلس شد، افرادی که بدون آگاهی از حقیقت خودکشی این فرد را به دورغ به نرفتن او به ورزشگاه اعلام کردند و هر یک به نوبه خود و در جایگاه خود سبب تشویش اذهان عمومی شدند.

,

در این ماجرا برخی از سلبریتی‌ها که همیشه به دنبال مشهور شدن و دیده شدن هستند به شایعات دامن زده و به نوبه خود بر طبل شایعات کوبیدند و بسیاری از کسانی که دنبال رو آنها بودند اذهان آنها را مشوش و تبدیل به عاملی برای موضوع گیری در برابر نظام کردند.

,

اظهارات خلاف واقع و بدون حقیقت بسیاری از سلبریتی ها سبب شد که بسیاری از فعالان رسانه ای و حتی رسانه‌های خبری در سراسر کشور به دنبال حقیقت باشند.

,

در همین خصوص پروانه معصومی از بازیگران سینما و تلوزیون در گفت و گو با صبح زاگرس در رابطه با اظهارات سلبریتی‌ها در خصوص پرونده سحر خدایاری ( دختر آبی )گفت: در هر موضوعی اگر اظهارنظری بدون آگاهی و دانش توسط هر فردی از جمله سلبریتی ها انجام شود درست نبوده و اشتباه است.

, صبح زاگرس,

وی افزود: اظهارنظر نسنجیده سلبریتی ها در فضای مجازی باعث ارائه اطلاعات غلط به مخاطبین و جامعه هدف می شود و بخشی از کشور را دچار مشکلاتی می کند و باید با این مسائل برخورد شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: اظهارنظر نسنجیده سلبریتی‌ها در فضای مجازی باعث ارائه اطلاعات غلط به مخاطبین و جامعه هدف می شود و بخشی از کشور را دچار مشکلاتی می کند و باید با این مسائل برخورد شود.