اقدام سیاسی جدید دولت ترامپ علیه نماینده رنگین پوست در تلویزیون
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از "تیتریک"؛ "الکساندریا اوکازیو - کورتِز" که طی ماه های اخیر مورد هدف نژادپرستانه ترامپ واقع شده بود از انتشار تبلیغات تکان دهنده در حین مناظره دموکرات ها به شدت انتقاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

به گفته cnn، وی که نماینده مجلس آمریکا است، تبلیغات تلویزیونی را اقدام سیاسی جدید جمهوری خواهان برای نادان جلوه دادن وی دانست.

, cnn,

این عضو حزب دموکرات نیویورک طی توئیتی نوشت: "جمهوری خواهان تبلیغات تلویزیون را به دست گرفته و تصاویری از من به نمایش می گذارند تا مردم را متقاعد کنند که نژادپرست نیستند. زندگی عجیب است!"

,

 

,
, ,

این تبلیغ 30 ثانیه ای که حین مناظره دموکراتیک در شبکه خبری ABC پخش و توسط "الیزابت هِنگ" کاندیدای پیشین کنگره هدایت شد به این ترتیب بود که:

,

عکسی از "الکساندریا اوکازیو - کورتِز" به نمایش گذاشته می شود و "الیزابت هِنگ" آن را چهره ای سوسیالیسم و جاهل می خواند، پس از آن چهره اکازیو می سوزد و تصویری از اسکلت آشکار می شود.

,

هِنگ که یک آمریکایی کمبوجی و چهره جوان و مشتری جلب کن جمهوری خواهان است، می پرسد:‌ "آیا الکساندریا اوکازیو – کورتِز از وحشت سوسیالیسم آگاه است؟"

,

وی در ثانیه های پایانی تبلیغ در حالی که به دوربین نگاه می کند، می گوید: "من چهره ای آزاد هستم. پوست من سفید نیست. من ظالم، نژادپرست و سوسیالیست نیستم. من جمهوری خواه هستم."

,

این تبلیغ خشم مردم را برانگیخت و هشتگ "بایکو ABC" راه افتاد.

,

اوکازیو – کورتِز یکی از تازه کارترین و برجسته ترین اعضای مجلس نمایندگان آمریکا و عضو گروهی از نمایندگان تازه وارد مشهور به "جوخه" به خاطر توئیت توهین آمیز و نژادپرستانه دونالد ترامپ با وی درگیری علنی داشته است.

,

"ایلهان عمر" نماینده مینه سوتا و عضو دیگر جوخه این تبلیغ را وحشتناک خواند و گفت باید از امواج رادیو و تلویزیون حذف شود.

,

وی در توئیتی نوشت: "جمهوری خواهان کی یاد می گیرند که چطور بدون ایجاد ترس و خشونت ایده و راه حل ارائه دهند؟ آنها باید این نخاله ها پایان داده و از الکساندریا اوکازیو – کورتِز عذرخواهی کنند.

,

انتهای پیام/

]
عضو حزب دموکرات نیویورک طی توئیتی نوشت: "جمهوری خواهان، تبلیغات تلویزیون را به دست گرفته و تصاویری از من به نمایش می‌گذارند تا مردم را متقاعد کنند که نژادپرست نیستند."