توزیع 40 میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی اردبیل
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سید حجت مدنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی براساس سطح زمین زیر کشت و تعداد ادوات کشاورزی انجام می‌ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به افزایش و توسعه بخش کشاورزی در استان، افزود: تامین و توزیع مطلوب سوخت بخش کشاورزی استان یکی از وظایف اصلی این شرکت است که خوشبختانه با تلاش همکاران وبا برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی استان این مهم به نحو مطلوبی صورت پذیرفته است.

,

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی در تاسیسات انبار های نفت منطقه در وضعیت مطلوبی انجام میشود و سوخت رسانی به بخش کشاورزی تا اتمام فصل کاری ادامه دارد.

,

مدنی تصریح کرد: سوخت بخش کشاورزی توسط ۱۳۷۰ دستگاه نفتکش در ۲۴۰ فروشندگی نفتگاز در سطح روستاهای استان به کشاورزان تحویل می‌شود.

,

وی در ادامه به توزیع نفت سفید بین 20هزار خانوارهای روستایی استان اشاره کرد و گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تحقق حقوق شهروندی و کسب رضایت مندی مشتریان، نفت سفید موردنیاز این خانوارها از طریق توزیع کالابرگ و از طریق ۲۴۰ باب فروشندگی شهری و روستایی توزیع می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از اول فروردین ماه لغایت آخر مرداد ماه ۹۸ نزدیک به ۴۰ میلیون لیتر سوخت بین بهره برداران بخش کشاورزی استان اردبیل توزیع شده است.