جایگاه نخست در عضو گیری کتابخانه های استان از آن تویسرکانی ها شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ سیدرسول حسینی امروز بعدازظهر در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی گفت: خوشبختانه جایگاه نخست در عضوگیری کتابخانه های استان به حق شایسته تویسرکان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با بیان اینکه نخستین کتابخانه استان همدان در تویسرکن بنا شده است، اظهار کرد: تویسرکانی ها علاقه به کتاب و کتاب خوانی دارند و این مطلب را می توان در رشد 58 درصدی شرکت کنندگان در جشنواره کتابخوانی رضوی سال جاری در این شهرستان شاهد بود.

,

فرماندار تویسرکان افزود: برنامه های آتی انجمن کتابخانه های تویسرکان حل مشکل زمین برای ساخت کتابخانه تعریف شده در شهرک قائم(عج) و نیز ساماندهی کتابخانه عترت به عنوان تنها کتابخانه کودک در غرب کشور باشد.

,

مهدی کریمی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تویسرکان هم در این جلسه با اعلام اینکه در هشت کتابخانه در سطح شهرستان 6 هزار و 306 عضو هستند، گفت: برخی کتابخانه های این شهرستان برای ارائه خدمات بیشتر به اعضاء، نیازمند به روزرسانی از نظر تجهیزات و بهسازی هستند.

,

وی با بیان اینکه ساخت یک کتابخانه جدید و استاندارد در تویسرکان ضرورت دارد، اظهار کرد: پس از انقلاب تنها کتابخانه کودک در تویسرکان ساخته شده است.

,

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تویسرکان افزود: 50 میلیون تومان در سال جاری در کمیته برنامه ریزی در راستای تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های عمومی مصوب شده است، این در حالی است که در سال گذشته از 120 میلیون تومان اعتبار مصوب شده تنها 20 میلون تومان را تخصیص دادند.

,

کریمی همچنین از فعالیت ایستگاه‌های مطالعه با ارائه بیش از 500 جلد کتاب در سطح شهرستان خبر داد و و تصریح کرد: تصمیم جدید بر آن است تا بر تعداد این ایستگاه های مطالعه افزوده شود.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار تویسرکان با اعلام اینکه تنها کتابخانه کودک در غرب کشور در این شهرستان ساخته شده است، گفت: در سال جاری جایگاه نخست در عضو گیری کتابخانه های استان توسط کتابخانه های این شهرستان کسب شده است.