اهدای لوازم مورد نیاز سال تحصیلی به ۱۵۳ دانش آموز نیازمند در میاندوآب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز تقی نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر، اظهار کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، تعدادی از خیرین اقلامی را برای کمک به دانش آموزان نیازمند تهیه کردند تا نخستین همایش دست های مهربانی در میاندوآب برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی افزود: ۱۵۳ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی شامل این طرح شده و هدایا را دریافت کردند.

,

مدیر آموزش و پرورش میاندوآب، با بیان اینکه همه ساله خیرین بزرگوار و نیک اندیش دل دانش آموزان نیازمند را شاد ساخته اند، گفت: در راستای این طرح به هر دانش آموز یک بسته شامل کیف، لوازم التحریر، بن خرید لباس فرم مدرسه و کفش در مجموع به ارزش چهار میلیون ریال توسط خیرین اهدا شد.

,

وی، تصریح کرد: این دانش آموزان غیر از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی بوده و توسط مدیران و همکاران در مدارس شناسایی شده بودند.

,

تقی نژاد، اظهار کرد: خدمت به دانش آموزان نیازمند و شاد ساختن دل نیازمندان از کارهای حسنه است که عواقب اخروی و معنوی بسیار خوبی برای نیکوکاران دارد و امیدواریم خیرین و مردم خانواده های نیازمند را فراموش نکنند.

,

انتهای پیام/

]
مدیر آموزش و پرورش میاندوآب گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، خیران میاندوآبی به ۱۵۳ دانش آموز در قالب طرح دست های مهربانی، پک های تحصیلی شامل کیف، کفش و لوازم التحریر اهدا کردند.