مراسم رونمایی از مستند «بانو» برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم رونمایی از مستند «بانو» به نویسندگی و کارگردانی محمد حبیبی منصور و تهیه‌کنندگی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، روز دوشنبه 25 شهریورماه ساعت 17:30 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

مستند «بانو» در ۸۲ دقیقه روایت گر زندگی پرفراز و نشیب بانو عصمت احمدیان، از زنان تاثیرگذار اهواز است. زنی که خودش و اعضای خانواده او از جمله همسر و سه فرزندش هرکدام به نوعی با جنگ در ارتباط هستند. زندگی پس از جنگ و فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی خانم احمدیان نیز بخش مهمی از زندگی اوست که در این مستند به آن پرداخته شده است.

,

مراسم رونمایی از مستند «بانو» با حضور سوژه اصلی این مستند خانم عصمت احمدیان، ثریا قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون، انسیه شاه حسینی کارگردان سینما، وحید جلیلی مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی، محمود رضوی تهیه کننده سینما، مرضیه هاشمی خبرنگار و مستدساز و جمعی از خانواده های شهدا، هنرمندان، فیلم‌سازان و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای برگزار می شود.

,

از جمله عوامل این مستند می‌توان به محمدرضا‌اکبری(تدوین‌گر)، روح‌الله جوانی(مدیر تصویربرداری) و سید‌‌مصطفی‌لسانی(مدیر تولید) اشاره کرد.

,

انتهای پیام/

]
مراسم رونمایی از مستند «بانو» روز دوشنبه 25 شهریورماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.