همایش استانی "موکب داران اربعین" در ایلام برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "سید محمد علوی فر"، رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی ایلام بابیان این مطلب اظهار کرد: این همایش روز دوشنبه 25 شهریورماه سال جاری ساعت 15 بعدازظهر برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی بابیان اینکه این همایش در حسینیه حضرت زینب کبری (س) دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام برگزار می‌شود، افزود: این همایش در راستای هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر موکب‌های فعال در سطح استان ایلام در ایام اربعین حسینی در راستای ارائه خدمات اسکان، پذیرایی و استقبال از زوار حسینی برگزار می‌شود.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام بابیان اینکه تقویت اخوت و برادری بین خادمین سیدالشهدا (ع) و انتقال و تبادل تجربه سال‌ها خدمت به زائران اربعین حسینی از اهداف برگزاری این همایش است، گفت: همکاری با نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین ارائه خدمات بیشتر به زوار از دیگر اهداف این همایش است.

,

علوی فر، بابیان اینکه مقررشده موکب‌های اربعین حسینی در سال جاری فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی نیز به زوار اربعین حسینی ارائه دهند، بیان کرد: خدمات موکب‌های مستقر در مرز مهران و مسیرهای منتهی به مرز مهران به‌صورت شبانه‌روزی خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار استان ایلام در طول سال‌های گذشته در خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی سنگ تمام گذاشته‌اند، گفت: خدمت‌رسانی و خادمی زوار اربعین حسینی مایه افتخار مردم استان ایلام به‌عنوان پایتخت خادمین سیدالشهدا (ع) است.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام، خاطرنشان کرد: توجیه کامل موکب داران به مسائل بهداشتی، فرهنگی و دینی و تکریم زوار اربعین حسینی از محورهای دیگر این همایش است که با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام همراه خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین حسینی ایلام از برگزاری همایش بزرگ استانی موکب داران اربعین حسینی در این استان خبر داد.