همایش «مهر تحصیلی» در کرمانشاه برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، همایش «مهر تحصیلی» عصر امروز یکشنبه در بقعه امامزاده ابراهیم کرمانشاه به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان و با حضور مسئولان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: در شرایط سخت، تجربه تاریخی نشان داده هر زمان که در کنار هم بودیم توانستیم اتفاقات بزرگ را رقم بزنیم.

,

محمدابراهیم الهی تبار افزود: در 8 سال دفاع مقدس و هنگام جنگ تحمیلی علیرغم همه تهدیدات و شرایط سخت که سرمایه های مادی و معنوی بسیاری را از ما گرفت،اما این ملت بودند که ایستادند و نسبت به همدیگر مهرورزی کردند و همدیگر را رها نکردند تا به پیروزی رسیدند.

,

وی بیان داشت: امروز هم که شرایط اقتصادی مردم را به زحمت انداخته و دشمن با تمام وجود هر گونه حربه ای را که خواسته است به کار گرفته و قصد دارد مردم را از این وضعیت آشفته کند، اما بار دیگر این مردم هستند که باید یار و یاور هم باشند تا از این مسیر به سلامتی عبور کنند.

,

الهی‌تبار، مهر تحصیلی اوقاف را مصداق این امر دانست و خاطر نشان کرد: چنین حرکت هایی نیاز امروز برای مقابله با عوارض حملات اقتصادی است.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور اقشار آسیب پذیر بیشتر مورد تهدید هستند ، چرا که با کاهش سطح درآمد مشکلاتی را از نبود امکانات به واسطه تحریم ها متوجه آنها خواهد شد.

,

الهی‌تبار با اشاره به اینکه دانش آموزان تاریخ را رقم می زنند، اظهار داشت: چنین حرکت هایی مهربانی را در ماه مهر رقم می‌زند چه بسا در بین این دانش آموزان، افرادی تاریخ ساز شوند آنچنان که اکثر بزرگان تاریخ زندگی چندان مرفهی نداشتند و عمدتا متوسط بوده اند که مصداق آن شهید رجایی است.

,

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا با یک برنامه ریزی منسجم خیرات در اختیار اهل حقش قرار گیرد، گفت: امیدواریم اوقاف بتواند برای نوروز ۹۹ نیز حرکت نویی با استفاده از خیرین انجام دهد و اینها بهانه برای مشارکت در امور خیریه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
همایش «مهر تحصیلی» در بقعه امامزاده ابراهیم طاقبستان برگزار شد.