یادمان شهدای بوکان میزبان زائران راهیان نور شمال غرب کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس؛ یادمان شهدای بوکان روز دوشنبه ۲۵ شهریورماه میزبان سومین کاروان اعزامی از این شهرستان به اردوهای راهیان نور بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

فرمانده سپاه بوکان در حاشیه بازدید زائران از یادمان شهدای این شهرستان، عنوان کرد: بعد از سال ها انتظار اکنون یادمان شهدای بوکان نیز میزبان عاشقان و ادامه دهندگان راه شهدا است.

,

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی، تصریح کرد: اکنون شاهد حضور ۱۵۰ زائر از حوزه های محلات سطح شهر بوکان در یادمان شهدای بوکان در قالب اردوهای راهیان نور هستیم.

,

وی، ادامه داد: تاکنون و طی دو مرحله گذشته، بیش از ۳۰۰ نفر از بسیجیان خواهر و بردار سطح شهر بوکان طی دو مرحله گذشته از یادمان شهدای بوکان دیدن کردند.

,

فرمانده سپاه بوکان، افزود: زائران بعد از حضور در مزار شهدای بوکان به سوی یادمان شهدا حرکت و در آنجا راویان به بازگویی خاطراتی از شهدا طی دوران دهه اول انقلاب می پردازند.

,

وی، هدف از برگزاری این اردوها را تجدید پیمان با شهدای دانست که امنیت امروز را مدیون رشادت های آنان هستیم و عنوان کرد: در شهر بوکان بیش از ۳۰۰ شهید بومی و ۸۰۰ شهید غیر بومی برای پاسداری از این مرز و بوم خون پاک خود را نثار کردند و این وظیفه ماست که ادامه دهنده راه این بزرگ مردان تاریخ باشیم.

,

جمشیدی، تصریح کرد: امید است یادمان شهدای بوکان در آینده ای نزدیک میزبان زائرانی از سراسر کشور در قالب اردوهای راهیان نور باشد.

,

انتهای پیام/

]
تاکنون ۳۰۰ نفر از زائران راهیان نور شمالغرب در مناطق عملیاتی بوکان حضور یافته اند.