خبرآنلاین مُهره جریان ضدانقلاب در ماجرای دختر آبی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده با اشاره به عظمت حضور مردم در حسینیه ایران در دهه اول محرم اظهار کرد: ضد انقلاب از حجم گسترده عزاداری انقلابی مردم ایران ترسیده و با همه توان و برنامه ریزی از پیش طراحی شده درصدد ضربه زدن و تحت الشعاع قرار دادن این حضور برآمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: طرح ماجرای دختر آبی، یک پروژه فریب توسط ضدانقلاب بود که با مُهره قرار دادن رسانه خبرآنلاین و افرادی مثل پروانه سلحشوری در داخل کشور به فضای مجازی راه پیدا کرد ولی باز هم با بصیرت قشر انقلابی داخلی، شاهد سوختن مُهره ها در این زمینه بودیم.

,

جانشین مجمع رهروان امر به معروف استان اصفهان با اشاره به برخورد انقلابی حجت الاسلام رییسی در رابطه با فساد، تاکید کرد: جریان انقلابی در مبارزه با فساد به پرچم داری حجت الاسلام رئیسی به نحوه مطلوب به فعالیت خود ادامه داده و همین امر، ضربه سهمگینی به ضدانقلاب و دست نشانده های داخلی شان زد و از این رو قصد ضربه زدن به اقدامات دستگاه قضاء را داشتند که به لطف خدا ناکام ماند.

,

وی با محکوم خواندن اقدام رسانه ای خبرآنلاین در این رابطه گفت: خبرآنلاین نقش انتشار اخباری ضد و نقیض را به عهده گرفت و از سوی جریان انقلابی به شدت محکوم شد ولی باید بداند که این نوع اقدامات در کشوری با اشرافیت بالای دستگاه های امنیتی جایی ندارد و باید خودش را جمع کند.

,

حجت الاسلام صادق زاده افزود: آقای مطهری در ماجرای دختر آبی، مُهره نبود بلکه مثل همیشه در ماجرای جریان سازی ضدانقلاب زود قضاوت کرد و توسط این جریان سرکار رفت.

,

وی با اشاره به حضور نیروهای انقلابی در فضای مجازی و توامندی قابل شهود آنها، بیان کرد: بستن صفحات انقلابی در بستر اینستاگرام و توییتر، نمونه ای بارز از هراس دشمن از حضور بصیرانه و توانمند نیروهای انقلابی در فضای مجازی ایران است و سعی دارد تا این حضور را کم رنگ کند ولی نیروهای انقلابی تا آخرین نفس و در فضای حقیقی و مجازی برای سربلندی انقلاب اسلامی خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
جانشین مجمع رهروان امر به معروف استان اصفهان با اشاره به عظمت حضور مردم در حسینیه ایران در دهه اول محرم اظهار کرد: ضد انقلاب از حجم گسترده عزاداری انقلابی مردم ایران ترسیده و با همه توان و برنامه ریزی از پیش طراحی شده درصدد ضربه زدن و تحت الشعاع قرار دادن این حضور برآمد.