ثبت ۹۵ درصد اطلاعات مشترکان برق کرمانشاه در طرح قبوض الکترونیکی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید علی مرآتی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  با اشاره به مشارکت مشترکان در طرح قبوض الکترونیکی اظهار داشت: تا روز گذشته (چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه) بیش از ۹۲ درصد اطلاعات و شماره موبایل های مشترکان برای این طرح دریافت شده است و تلاش بر این است که این میزان تا پایان امروز به بیش از ۹۵ درصد برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز  ,

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه هم اکنون از نظر برداشت اطلاعات در ناحیه سبز کشور قرار گرفته است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح قبوض الکترونیکی برق که جایگزین قبوض کاغذی می شود، از اول مهر ماه امسال اجرایی خواهد شد.

,

مرآتی در خصوص چگونگی دریافت اطلاعات از مشترکان برای اجرای این طرح گفت: این اطلاعات توسط مامورین , پیامک های خود مردم، سایت شرکت، دفاتر پیشخوان و... جمع آوری شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: کسانی که تاکنون از طریق روش های فوق اقدام به ثبت اطلاعات خود برای طرح قبوض الکترونیکی نکرده اند می توانند شناسه قبض و شماره موبایل مد نظر خود را از طریق سامانه های پیامکی ۳۰۰۰۸۵۲۱ یا ۲۰۰۰۱۵۲۱  اعلام کنند.

,

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: شرکت توانیر از ما آمار مناطق محروم آموزش و پرورش را به ترتیب مقاطع تحصیلی خواستند و ما نیز آمار را از طریق آموزش و پرورش استان جمع آوری کرده و در اختیار آنها قرار دادیم تا هزینه هایی که صرف قبوض کاغذی برق می شد را در قالب دفتر و نوشت افزار به دانش آموزان این مناطق محروم هدیه کنیم.

,

انتهای پیام/

]
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از ثبت ۹۵ درصد اطلاعات مشترکان برق در طرح قبوض الکترونیکی خبر داد.