انقلاب اسلامی ایران با تأسی از عاشورا در برابر دشمنان ایستاده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: تحلیل دشمن از انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس اشتباه بود آنها نمی‌دانستند با چه کسانی طرف هستند چرا که ملت ایران انقلاب کرده بودند زیر یوغ دشمن نرود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

وی با اشاره به اینکه با تاکید براینکه نباید آموزهای دفاع مقدس را فراموش کنیم عنوان کرد: آموزه‌های دفاع مقدس گنجی برای ملت ایران است و نباید حماسه‌های دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

,

امام جمعه زنجان با بیان اینکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس از آرمانهای خود دفاع کردند ابراز کرد: امام راحل در مورد دفاع مقدس فرمودند"ما انقلاب را با دفاع مقدس خود ثابت کردیم".

,

وی با اشاره به اینکه دشمن در هشت دفاع مقدس به کمک سایر کشورها به تجهیزات نظام بالایی مجهز بود افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از عاشورا بود که این امر از اهمیت بالایی برخوردار بود.

,

آیت الله خاتمی با اشاره به اسنکه رزمندگان اسلام در هشت دفاع مقدس ابهت غرب و شرق را در هم شکستند عنوان کرد: امروز ریشه پربار انقلاب بسیار قوی‌تر شده است.

,

وی با تاکید براینکه ملت ما نشان دادند که می‌توان در برابر ظلم و ظالمان ایستاد افزود: هشت سال دفاع مقدس الگویی برای بسیاری از انقلاب ها در جهان تبدیل شده است.

,

امام جمعه زنجان در مورد موضوع مذاکره بیان کرد: موضع گیری آمریکا در چند ماه گذشته نشان آشفتگی رفتار در بین آمریکایی‌ها است.

,

وی گفت: آمریکایی ها مدعی هستند که در مذاکره بر سرشان کلاه گذاشته شده و مقام معظم رهبری نیز در این مورد تذاکرات جدی دادند که باید این تذکرات مورد توجه جدی قرار گیرد.

,

خاتمی با اشاره به اینکه آمریکایی به‌دنبال این است که بگویند که بعد از ۴۰ سال فشار توانستیم ایران را وادار به نشستن بر پای نیز مذاکرات کنیم افزود: آنها نمی‌دانند ایران الگوی عاشورا را دارد و با تاسی از آن در مقابل دشمنان ایستادند.

,

وی گفت: آنها فشار حداکثری را به ایران وارد می‌کنند ولی همه مسئولان ما یک‌صدا اعلام کرده‌اند که با آمریکا نه مذاکره (دو جانبه و نه مذاکره چند جانبه) نخواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
امام جمعه استان زنجان با اشاره به آموزه‌های دفاع مقدس گنجی برای ملت ایران است و نباید حماسه‌های دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود گفت: انقلاب اسلامی ایران با تاسی از عاشورا در برابر دشمنان اسلام ایستاده است.