برگزاری 415 برنامه هفته دفاع مقدس در سوادکوه شمالی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شعبانی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به اجرای بیش از 65 عنوان برنامه شهرستانی و 350 برنامه پایگاهی در هفته دفاع مقدس در این شهرستان اظهار کرد: این برنامه‌های فرهنگی توسط حوزه‌ها و پایگاههای مقاومت بسیج و با همکاری ادارات و نهاد‌های اجرایی این شهرستان به اجرا در خواهد آمد.

وی برگزاری دعای ندبه، تجلیل از رزمندگان وایثارگران، دیدارخانواده معظم شهدا، عطرافشانی قبور شهدا و افتتاح خانه محرومین را از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در این شهرستان برشمرد و افزود: تمامی این برنامه‌ها با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و انتقال رشادت‌های جوانان دهه شصت به نسل سوم و چهارم دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا محلات ،پیاده روی خانوادگی ومسابقات ورزشی از محوری‌ترین برنامه‌های پایگاههای محلات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,

این مسئول ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآور تلاش، ایثار و ایمان راسخ رزمندگان اسلام است و لذا هدف از گرامیداشت آن یادآوری ایثار و مقاومت فرزندان این مرز و بوم برای نسل های جوان و اثبات سند گویای هشت ساله دفاع مقدس مردم ایران برای کسانی است که دوران جنگ را درک نکرده اند.

,

شعبانی یکی دیگر از ویژگی های دفاع مقدس را معنویت جبهه های جنگ، دفاعی بودن، استقامت رزمندگان و فرماندهان، بزرگواری و مروت در عین قدرت، بی اعتنایی به دنیا و شهادت طلبی رزمندگان عنوان کرد.

,

وی گفت: جوانان غیور ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی با سلاح ایمان و اعتقاد راسخ خود در مقابل مستکبران تا دندان مسلح ایستادگی کرده و ضمن بر هم زدن همه معادلات بین المللی به همگان نشان دادند که به هیچ کسی  اجازه دست اندازی به خاک ایران اسلامی را نخواهند داد.

, وی گفت: جوانان غیور ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی با سلاح ایمان و اعتقاد راسخ خود در مقابل مستکبران تا دندان مسلح ایستادگی کرده و ضمن بر هم زدن همه معادلات بین المللی به همگان نشان دادند که به هیچ کسی  اجازه دست اندازی به خاک ایران اسلامی را نخواهند داد., وی گفت: جوانان غیور ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی با سلاح ایمان و اعتقاد راسخ خود در مقابل مستکبران تا دندان مسلح ایستادگی کرده و ضمن بر هم زدن همه معادلات بین المللی به همگان نشان دادند که به هیچ کسی  اجازه دست اندازی به خاک ایران اسلامی را نخواهند داد.,

انتهای پیام/

]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی گفت: اجرای بیش از ٦٥عنوان برنامه فرهنگی و ٣٥٠ برنامه پایگاهی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان سوادکوه شمالی برگزار می‌شود.