اختصاص ۱۵۵ میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل در بخش کشاورزی آذربایجان غربی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، در این جلسه که صبح امروز با حضور مسئولان حوزه کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان، با اشاره به خساراتی که سیل در سال جاری بر جای گذاشت، اظهار داشت: با پیگیری سازمان جهاد کشاورزی استان و مسئولین استانی ۱۵۵ میلیارد ریال اعتبار جهت جبران خسارات سیل سال جاری استان پرداخت میشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

مرادی افزود: از این میزان ۸۰ میلیارد ریال اعتبار بلاعوض به خسارت دیدگان و ۷۵ میلیارد ریال در قالب تسهیلات بانکی ارزان قیمت به خسارت دیدگان پرداخت می شود.

,

وی ابراز کرد: براساس هماهنگی های انجام شده با سازمان قضایی کشور، تایید مناطق  و میزان خسارت  توسط این سازمان براورد و پس از تایید پرداخت می شود.

,

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: بیشترین خسارات وارده در مناطق شهرستان میاندوآب بوده که جبران این خسارات در دستور کار قرار دارد.

,

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی نیز در این جلسه، بیان کرد: بعد از خسارات سیل فروردین ماه بیش از یک میلیون دز واکسن دامی و ۱۵۰۰ لیتر سموم ضدعفونی به صورت یارانه ای و رایگان در میان سیل زده گان توزیع شده است.

,

کامران داهیم تاکید کرد: در راستای کاهش خسارات احتمالی وقایع طبیعی طرح «پیشگیری ،رصد و پایش» مناطق مستعد در مناطق مختلف استان در حال انجام است.

,

انتهای پیام/

]
در جلسه کارگروه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده سال جاری آذربایجان غربی، ۱۵۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.